تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
فرد جاعل هوادار پرسپولیس را در نظر نگرفت؛

عربشاهی: مدیریت صدری با فتوشاپ زیر سوال رفت

پیشکسوت تیم پرسپولیس در واکنش به خبر جعل و فتوشاپ در این باشگاه گفت: صدری هم مانند مهدی رسول‌پناه در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته، اما برخی افراد رده میانی باشگاه که از آن‌ها انتظارات بیشتری می‌رود، وظایف خود را درست انجام نمی‌دهند و همین کارشان عملکرد کل مجموعه مدیریتی را زیر سوال می‌برد.

کد خبر: ۱۱۸۴۲۹
۱۲:۵۵ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

عربشاهی

دیدارنیوز: پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: فردی که تخلفی مثل جعل و فتوشاپ را انجام داده به هیچ وجه هوادار پرسپولیس را در نظر نگرفته است.

سید ضیاء عربشاهی درباره اینکه با انتشار سند دلایل حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده باشگاه پرسپولیس برخی اسناد را با فتوشاپ به کمیته صدور مجوز حرفه‌ای ارائه کرده اظهار داشت: صدری هم مانند مهدی رسول‌پناه در پرسپولیس عملکرد خوبی داشته، اما برخی افراد رده میانی باشگاه که از آن‌ها انتظارات بیشتری می‌رود، وظایف خود را درست انجام نمی‌دهند و همین کارشان عملکرد کل مجموعه مدیریتی را زیر سوال می‌برد. به رسول‌پناه خیلی وصله‌ها چسباندند و با برنامه مقابل در باشگاه مصاحبه‌ای از وی گرفتند و کاری را که نباید انجام می‌داد را انجام داد. شخص صدری هم در این مدت بد عمل نکرده است.

وی افزود: آن معاونان یا افرادی که جرأت کرده و به خودشان اجازه جعل و فتوشاپ اسناد دادند باید همین امروز از باشگاه اخراج شوند. روزی همراه با علی پروین به باشگاه پرسپولیس رفته و به یک حسابدار گفتم آیا می‌توانی در ۲۴ ساعت فلان مبلغ را تبدیل به مبلغ دیگری کنی که وی گفت در شش ساعت چنین کاری انجام می‌دهم. خیلی راحت می‌توان سندسازی کرد، اما باید عمل کرد و بدون شعار دادن با چنین افرادی که آبرو و حیثیت باشگاهی با قدمت که ۴۵ میلیون هوادار را می‌برند برخورد شدید کرد. هوادار پرسپولیس با حذف این تیم از آسیا در خانه‌اش چمباتمه زده و افسردگی گرفته است. آیا آن معاون یا کارمند باشگاه که چنین کاری کرده هوادار را جلوی چشم خود آورده است؟ قطعا حواسش به چنین موضوعی نبود.

پیشکسوت تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: وقتی معاون یا زیرمجموعه مدیریت باشگاه چنین کاری می‌کند، مدیرعامل یا سرپرست باشگاه کجا است؟ فردی که چنین کاری می‌کند، اسناد و مدارک را برای تائیدیه گرفتن مقابل مدیر باشگاه می‌گذارد. آیا اعضای هیات مدیره نباید برگه‌ها را امضاء کنند؟ همه این افراد در این تخلف مقصر هستند. آیا درست است پرسپولیس بدون امضای اعضای هیات مدیره مدارک خود را ارسال کند؟ نباید لب و دهان بیاییم و باید با تمام این افراد برخورد شود. امروز آپارتمان لوکسی در کامرانیه دیدم که یکی گفت قرار است فردی که قبلا با پرسپولیس مرتبط بوده ۱۲-۱۰ واحدش را بخرد. چرا من که ۱۲ سال بازیکن تیم ملی بودم، ۱۴ سال پیراهن پرسپولیس را پوشیدم و اگر ده دقیقه دیر به محل تمرین می‌آمدم ۱۰۰ هزار استرس می‌گرفتم پول خرید یک واحد چنین آپارتمانی را ندارم؟

عربشاهی ادامه داد: من صدری را یک بار هم ندیده‌ام، اما از دور وی را می‌شناسم. او یک مدیر و بیزینس‌من است که در پرسپولیس هم در حد توانش خوب عمل کرده است، اما باید زیرمجموعه اش را مدیریت می‌کرد تا چنین کاری نکنند. الان همه تخلفات گردن صدری می‌افتد، اما در بدهی به کالدرون که بیش‌ترین نقش را در حذف پرسپولیس داشت، دیگر صدری مقصر نیست. دادکان حرف زیبایی زد و همیشه می‌گفت برای جلوگیری از فساد چند سال فوتبال را تعطیل کنید. اکنون که این دو تیم از آسیا حذف شده‌اند، اگر دنبال منفعت نیستید، ۴-۳ سال آن‌ها را تعطیل کنید. 

وی با انتقاد از عضو کمیته استیناف صدور مجوز حرفه‌ای عنوان کرد: درباره حذف استقلال و پرسپولیس باید از کاظم اولیایی هم انتقاد کنم. همان فردی که آن بلا را با انتقال پاس از تهران به همدان سر این تیم با سابقه قهرمانی آسیا آورد. وی در اندازه تصمیم‌گیری برای پرسپولیس و استقلال نیست. فقط هدفش این است پس از پاس، استقلال و پرسپولیس را هم نابود کند. کمیته استیناف و کمیته اخلاق چیست؟ مگر زمانی که ما بازی می‌کردیم چنین چیز‌هایی بود. یکی از عوامل چنین فساد‌هایی برخی عملکرد‌ها در چنین کمیته‌هایی است. در این فوتبالی که دست ۹۰-۸۰ درصد مدیران و مربیانش با دلال‌ها در یک کاسه است باید بست.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی