تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

نخست وزیر سابق اسرائیل و خانواده‌اش تهدید به قتل شدند

بنیامین نتانیاهو ادعا کرد پیام‌های تهدیدآمیزی مبنی بر قتل دریافت کرده و به همین دلیل شکایت‌نامه رسمی خود را به مقامات ارایه داده است.

کد خبر: ۱۱۸۳۹۵
۱۰:۴۹ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

نخست وزیر سابق اسرائیل

دیدارنیوز: نخست وزیر سابق اسرائیل و رئیس حزب لیکود مدعی شد که پیام‌های تهدیدآمیزی مبنی بر قتل دریافت کرده است.

به نقل از سایت ارم نیوز، شبکه هفت رژیم صهیونیستی گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، رهبر اپوزیسیون و رئیس حزب لیکود در پی دریافت پیام‌های تهدیدآمیزی مبنی بر قتل خود و اعضای خانواده‌اش به پلیس این رژیم شکایت‌نامه رسمی ارائه داده است.

این شبکه عبری زبان همچنین اعلام کرد، متن پیام‌های تهدیدآمیز که خانواده نتانیاهو دریافت کرده، این است، "مرگ یائیر و ساره، (پسر و همسر نتانیاهو) نزدیک است. "

این نخستین پیام‌های تهدیدآمیز از زمان لغو حفاظت شخصی از اعضای خانواده نتانیاهو است و پیشتر کمیته وزارتی امور شاباک درخواست بنیامین نتانیاهو برای تمدید حفاظت شخصی از خانواده‌اش توسط سرویس امنیتی این رژیم را رد کرد.

نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی اخیرا خواهان تمدید حفاظت ویژه برای خانواده‌اش از سوی سرویس امنیتی این رژیم شد.

پیشتر یورام کوهن، رئیس سابق شاباک در پی این درخواست نتانیاهو اعلام کرده بود که دلایل واقعی‌ای الزام آوری برای فراهم کردن چنین حفاظتی که سالانه حدود یک میلیون دلار هزینه در بر دارد، وجود ندارد.

نتانیاهو و حامیان آن به دنبال سوء استفاده از تهدیدات سابق فرزندان نتانیاهو و همسرش برای ملزم کردن دولت به تداوم فراهم نمودن این حفاظت هستند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی