تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ انهدام سه ریز پرنده در آسمان اصفهان/ تصویر جعلی رسانه اسرائیلی از انفجار امروز

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
انتقاد فریادشیران از کمیته بدوی؛

می‌خواستند عزیزی خادم را تبدیل به «سوپرمن» کنند!

مربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید ساختار فوتبالمان به گونه‌ای است که به این زودی‌ها باشگاه‌های ما به صورت واقعی خصوصی نخواهند شد. فریادشیران همچنین گفت: در این جور مواقع باید خوبان عالم وارد میدان می‌شدند و زمینه حضور استقلال و پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا فراهم می‌کردند.

کد خبر: ۱۱۸۳۹۳
۱۰:۳۸ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

نادر فریادشیران

دیدارنیوز: کارشناس فوتبال گفت: کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال قصد قهرمان سازی از رئیس فدراسیون فوتبال را داشت و می‌خواست عزیزی خادم را تبدیل به سوپرمن کند.

نادر فریاد شیران در مورد دلایل حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: این مساله دو وجه دارد اول اینکه ما در طول این ۴۳ سال اقدام‌های لازم را برای حرفه‌ای سازی باشگا‌ه‌هایمان انجام نداده‌ایم و هر ساله باشگاه‌های ما با همکاری فدراسیون فوتبال و تعامل با AFC مجوز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دریافت می‌کردند.

وی افزود: امسال، اما شرایط فرق داشت به نظرم کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال قصد قهرمان سازی از شخص رئیس فدراسیون فوتبال را داشت و می‌خواست عزیزی خادم را تبدیل به سوپرمن کند. به همین دلیل در کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای سختگیری‌های زیادی نسبت به باشگاه‌های فوتبال ما انجام گرفت و مجوز حرفه‌ای این دو باشگاه صادر نشد، اما دو روز بعد در جلسه‌ای با حضور مدیر مسابقات سازمان لیگ، رئیس فدراسیون فوتبال و مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مجوز حرفه‌ای صادر شد و همه این موفقیت را تبریک گفتند. 

وی افزود: کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای در گام اول سختگیر‌های زیادی انجام داد و مجوز این دو باشگاه را صادر نکرد، اما بعد که دیدند ناجور شده است شرایط تغییر کرد، اما دیگر شاخک‌ها و حسگر‌های AFC فعال شده بود، زیرا ظرف دو روز اعلام شد با تدبیر عزیزی خادم و حمید سجادی وزیر ورزش مجوز حرفه‌ای دو باشگاه صادر شده، غافل از اینکه ما زیر نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم و مدام ما را رصد می‌کنند. در واقع خطای اول را کمیته بدوی انجام داد و ما با دست خودمان این بلا را سر فوتبال خودمان آوردیم. 

مربی اسبق تیم ملی فوتبال تاکید کرد: ساختار فوتبالمان به گونه‌ای است که به این زودی‌ها باشگاه‌های ما به صورت واقعی خصوصی نخواهند شد. اکنون پرسپولیس و استقلال را از وزارت ورزش گرفته‌اند و زیر نظر دو وزارتخانه دیگر قرار داده‌اند، اما تا زمانی که این دو باشگاه به فرابورس نروند و تراز مالی‌شان مثبت نشود حرفه‌ای نخواهند شد. مگر فولاد خوزستان و سپاهان واقعا باشگاه‌های خصوصی هستند؟ آن‌ها نیز به نوعی دولتی محسوب می‌شوند. به هر حال کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای اشتباه اول را مرتکب شد و AFC نیز دیگر حساس شده بود. 

فریادشیران با اشاره به صحبت‌های داریوش مصطفوی با راستینه نماینده مجلس در برنامه زنده تلویزیونی اظهار داشت: مصطفوی نباید با نماینده مجلس آنگونه صحبت می‌کرد اگر او واقعا دغدغه نان و آب مردم را دارند می‌توانند در جا‌های دیگر این صحبت‌های خود را مطرح کنند، زیرا در آن برنامه تلویزیونی مصطفوی باید در مورد فوتبال صحبت می‌کرد و اینکه چرا کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای چنین رایی را صادر کرده است.

وی تاکید کرد: بله همه می‌دانیم در کشورمان مشکلات اقتصادی زیادی داریم و دولت جدید هم با شعار رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم به صحنه آمد، اما در آن برنامه تلویزیونی بحث بر سر فوتبال و حذف استقلال و پرسپولیس بود و اینکه چرا آن‌ها مجوز حرفه‌ای به استقلال و پرسپولیس نداده‌اند. او باید در این زمینه صحبت می‌کرد. از سویی دیگر خوبان عالم در این زمان‌ها به درد می‌خورد و در این جور مواقع باید خوبان عالم وارد میدان می‌شدند و زمینه حضور استقلال و پرسپولیس را در لیگ قهرمانان آسیا فراهم می‌کردند.

منبع: فارس
برچسب ها: عزیزی خادم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی