تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ خبرنگار الجزیره: ایرانی‌ها نگران اقتصاد هستند، نه اسرائیل/ افزایش گشت‌زنی جنگنده‌های اردنی

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
کمیسیون پزشکی تایید کرد:

پسری که مادرش را با چاقو کشته است جنون دارد

پسر جوانی که پدرش را مجروح و مادرش را به قتل رسانده بود، از سوی کمیسیون ۳ نفره پزشکی قانونی مجنون تشخیص داده شد.

کد خبر: ۱۱۸۳۸۵
۰۹:۵۸ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

 پسر مجنونی که مادرش را با چاقو کشت

دیدارنیوز ـ رسیدگی به این پرونده از ظهر چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت امسال و با گزارش قتل زن ۷۵ ساله‌ای به بازپرس حبیب‌الله صادقی آغاز شد.

با اعلام این خبر بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی طبقه دوم یک ساختمان سه طبقه شدند. با حضور در محل آن‌ها با جسد زن سالخورده در حالی مواجه شدند که در چند قدمی او همسر مجروحش قرار داشت و پسرش که عامل این جنایت بود در سالن پذیرایی بود.

در نخستین تحقیقات، دختر مقتول که موضوع را به پلیس گزارش کرده بود، گفت: یکی از همسایه‌ها با من تماس گرفت و گفت صدای درگیری از خانه‌مان می‌آید، بعد هم خودم را بلافاصله به خانه رساندم. با کلیدی که داشتم در را باز کردم، اما با جسد خونین مادر و بدن نیمه جان پدرم روبه‌رو شدم.

شاهدی برای جنایت

مرد سالخورده که توسط پسرش مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود، در تحقیقات گفت: نمی‌دانم چرا پسرم ناگهان شروع به داد و فریاد کرد و مادرش را کتک زد و بعد هم با چاقو او را به قتل رساند. خواستم دست او را بگیرم، اما حریف پسرم نشدم و خودم هم مجروح شدم.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که پسر جوان دچار بیماری دوقطبی است، اما اینکه در زمان جنایت جنون داشته است یا خیر، دلیلی بود که بازپرس جنایی او را به کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی فرستاد.

با انجام معاینات و آزمایشات صورت گرفته از سوی کمیسیون سه نفره پزشکی قانونی، جنون پسر ۳۶ ساله تأیید شد و کمیسیون اعلام کرد، متهم در زمان وقوع جرم جنون داشته است. به دستور بازپرس جنایی او روانه بیمارستان روانی شد تا در آنجا تحت درمان قرار گیرد.

برچسب ها: حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی