تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

بیدارشدن نظامی اسرائیلی با لگد!

نحوه بیدارشدن یک نظامی اسرائیلی در طول مرز با جنوب لبنان اظهارنظرهای طنزآمیز را در شبکه‌های اجتماعی به راه انداخته است. در این ویدئو یک نظامی اسرائیلی با تمام تجهیزات خود و تفنگی دوربین دار به خواب عمیقی فرو رفته که ناگهان یک افسر با لگد او را از خواب بیدار می‌کند.

کد خبر: ۱۱۸۳۶۷
۰۸:۳۱ - ۲۰ دی ۱۴۰۰

لبنان

دیدارنیوز: انتشار ویدیوی یک نظامی صهیونیست که در محل نگهبانی خود در طول مرز با جنوب لبنان خوابیده بود و با لگد مافوقش بیدار شد، موجی از اظهار نظر‌های طنز را در میان کاربران فضای مجازی به وجود آورده است.

یکی از خبرنگاران شبکه تلویزیونی المنار با انتشار ویدئویی در صفحه خود در فضای مجازی نوشت یکی از نظامیان اسرائیلی در طول مرز با جنوب لبنان به خواب عمیقی فرو رفته است.

در این ویدئو یک نظامی اسرائیلی با تمام تجهیزات خود و تفنگی دوربین دار به خواب عمیقی فرو رفته که ناگهان یک افسر با لگد او را از خواب بیدار می‌کند.

خبرنگار المنار در شرحی بر این ویدئو می‌نویسد: سخت‌ترین تکان صبحگاهی، وقتی در حین نگهبانی در طول مرز خوابیده باشی و این لگد را بخوری آن هم از افسر مافوقت خیلی سخت خواهد بود.

این ویدئو در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی لبنانی دست به دست می‌چرخد. خبرنگار لبنانی منبع اصلی که اقدام به تصویر برداری از این حادثه کرده بود را ذکر نکرد.

منبع: تسنیم
برچسب ها: اسرائیل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی