تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ورود سامانه بارشی از غرب کشور

صادق ضیائیان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا با اشاره به ورود سامانه بارشی به نواحی غرب و شمال غرب کشور در روز دوشنبه، از افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های صنعتی و پرتردد خبر داد.

کد خبر: ۱۱۸۲۹۶
۱۲:۱۳ - ۱۹ دی ۱۴۰۰

ورود سامانه بارشی از غرب کشور

دیدارنیوز ـ صادق ضیائیان، رییس مرکز ملی پیش‌بینی وضع هوا اظهارکرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های بیش‌بینی هواشناسی طی دو روز آینده در غالب نقاط کشور جوی پایدار و در شهر‌های صنعتی و پرتردد، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از بعداز ظهر دوشنبه (۲۰دی‌ماه) با ورود سامانه بارشی، در نواحی غرب و شمال غرب افزایش ابر و به‌تدریج بارش باران وبرف، گاهی وقوع رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ادامه داد: این شرایط تا پیش از ظهر سه شنبه (۲۱ دی‌ماه) در این نواحی و بخش‌هایی از جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی ادامه دارد.

وی ادامه داد: از اواخر وقت چهارشنبه (۲۲ دی‌ماه) و طی روز پنج شنبه (۲۳ دی‌ماه) با ورود سامانه بارشی دیگر در نیمه غربی کشور، ارتفاعات زاگرس مرکزی ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و برف، رعد و برق و وزش باد شدید موقت انتظار می‌رود.

ضیاییان با اشاره به مواج بودن دریای خزر گفت: پنجشنبه (۲۳ دی‌ماه) با شمالی شدن جریانات، برای سواحل دریای خزر بارش باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. دریای خزر امروز (۱۹ دی‌ماه) و پنج شنبه (۲۳ دی‌ماه) مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۲۰دی‌ماه) قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای۴ و حداکثر دمای۱۲ درجه سانتیگراد و طی روز سه شنبه (۲۱دی‌ماه) نیمه ابری و غبارآلود و به‌تدریج ابری با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان درپایان اظهار کرد: طی امروز و فردا (۱۹و۲۰دی‌ماه) بندرعباس با دمای ۲۳ ودرجه سانتیگراد گرم‌ترین و ارومیه با دمای ۵و۶ درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی