تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

حذف استقلال و پرسپولیس قابل پیش‌بینی بود

یک نشریه قطری با اشاره به حذف قابل پیش‌بینی تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا نوشت: AFC جزئیات تصمیم اتخاذ شده را اعلام نکرده چرا که دلایل و معیار‌های صدور مجوز در حوزه‌های، مالی، ساختاری، اداری و ورزشی از جمله موضوع مالکیت و زیرساخت‌های باشگاه‌ها بسیار وسیع و گسترده است.

کد خبر: ۱۱۸۲۵۷
۰۹:۳۹ - ۱۹ دی ۱۴۰۰

استقلال پرسپولیس

دیدارنیوز: یک روزنامه قطری با اشاره به عدم صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس نوشت: کنار گذاشتن این دو باشگاه از لیگ قهرمانان برای اهالی فوتبال در ایران قابل پیش بینی بود.

به نقل از روزنامه الرایه قطر، تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص کنار گذاشتن سه باشگاه ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا ضربه بزرگی به ورزش ایران وارد کرد هرچند این اتفاق قابل پیش بینی بود.

کنفدراسیون فوتبال آسیا روز جمعه اعلام کرد که دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران و قطب‌های پایتخت این کشور، پرسپولیس و استقلال را به همراه گل گهر سیرجان از فصل جدید مسابقات آسیایی که در سال ۲۰۲۲ برگزار می‌شود کنار گذاشته و دلیل این تصمیم را عدم انطباق با معیار‌های مورد نظر AFC اعلام کرده است.

این کنفدراسیون جزئیات تصمیم اتخاذ شده را اعلام نکرده چرا که دلایل و معیار‌های صدور مجوز در حوزه‌های، مالی، ساختاری، اداری و ورزشی از جمله موضوع مالکیت و زیرساخت‌های باشگاه‌ها بسیار وسیع و گسترده است.

استقلالِ آبی و پرسپولیسِ قرمز رنگ شاخص‌ترین باشگاه‌های ایرانی هستند که بازی آن‌ها با عنوان دربی پایتخت ده‌ها هزار تماشاگر را به ورزشگاه می‌کشاند. این تصمیم AFC ضربه بزرگی به دو باشگاه پرطرفدار وارد کرده هر چند بسیاری از اهالی فوتبال که در ایران ورزش پرطرفدار و مورد توجهی است وقوع چنین اتفاقی را پیش بینی کرده بودند.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی