تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

جوکوویچ شکار جادوگران سیاسی شد!

بازداشت نواک جوکوویج مرد شماره یک تنیس جهان در استرالیا، جنجال بزرگی در دنیای ورزش و حتی سیاست به پا کرده است. جوکوویچ صربستانی که قصد داشت با استفاده از معافیت پزشکی (به جای تزریق واکسن کرونا) در مسابقات آزاد استرالیا شرکت کند، نتوانست مجوز ورود به این کشور را دریافت کند و در فرودگاه بازداشت شد.

کد خبر: ۱۱۸۱۰۵
۱۰:۲۹ - ۱۷ دی ۱۴۰۰

تنیس آزاد استرالیا

دیدارنیوز: وزارت امور خارجه صربستان به طور رسمی به وضعیت تنیس‌باز کشورش در استرالیا اعتراض کرد.

وزارت امور خارجه صربستان با احضار سفیر استرالیا بابت وضعیت ناخوشایند نواک جوکوویچ در این کشور به صورت رسمی اعتراض کرد.

نمانیا استاروویچ، سخنگوی وزارت امور خارجه صربستان گفت: امیدوارم مشکل پیش آمده با تلاش سفیر استرالیا در صربستان حل شود. افکار عمومی صربستان این تصور را دارند که جوکوویچ قربانی یک بازی سیاسی شده و برای تحقیرش او را به استرالیا کشاندند. نواک؛ تروریست، جنایتکار یا مهاجر غیرقانونی نیست. با این وجود مقامات استرالیایی چنین برخوردی با او داشتند. این موضوع باعث خشم قابل درک هواداران نواک و مردم صربستان شده است.

خبرگزاری فرانس ۲۴ نیز به نقل از الکساندر وولیچ، رئیس‌جمهور صربستان نوشت: این جوانمردانه نیست و جوکوویچ شکار جادوگران سیاسی شده است که در نوک این هرم، نخست‌وزیر استرالیا قرار دارد. او وانمود می‌کند که قانون برای همه برابر است. می‌ترسم آزار و اذیت نواک تا زمانی که نتوانند چیزی را ثابت کنند ادامه یابد. آن‌ها وقتی نتوانند کسی را شکست دهند به چنین کار‌هایی متوسل می‌شوند.

نواک جوکوویچ برخلاف قوانین استرالیا بدون تزریق واکسن کرونا و داشتن معافیت‌نامه پزشکی قصد ورود به استرالیا را داشت، اما مأموران مرزبانی این کشور مانع ورود این تنیسور صربستانی به خاک کشورشان شدند. نواک جوکوویچ سپس به مدت ۶ ساعت در منطقه‌ای دور از فرودگاه تحت نظر پلیس بود. او هم‌اکنون در هتل پارک که محل نگهداری پناهجویان بازداشتی است اقامت دارد.

نواک جوکوویچ برنده ۲۰ گرنداسلم تاکنون ۹ بار قهرمان تنیس آزاد استرالیا شده است.

منبع: تسنیم
برچسب ها: نواک جوکوویچ
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی