تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

رونمایی ترکیه از جنگنده بومی تا سال ۲۰۲۳

رجب طیب اردوغان اعلام کرد این کشور تا سال ۲۰۲۳ از جنگنده بومی خود رونمایی می‌کند. رئیس جمهوری ترکیه گفت که این کشور هم‌اکنون علاوه بر تأمین نیاز داخلی، نیاز‌های دفاعی دوستان و متحدان خود را هم تأمین می‌کند.

کد خبر: ۱۱۸۱۰۳
۰۹:۵۲ - ۱۷ دی ۱۴۰۰

ترکیه

دیدارنیوز: رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که دولتش تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۳ از جنگنده بومی خود رونمایی کند.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که دولتش تصمیم دارد تا سال ۲۰۲۳ از جنگنده بومی خود رونمایی کند.

وی افزود که این جنگنده از سال ۲۰۲۵ به پرواز درخواهد آمد و در سال ۲۰۲۹ ابزار اصلی نیروی هوایی ترکیه خواهد بود.

رئیس جمهوری ترکیه گفت که از زمان بر سر کار آمدن حزب عدالت و توسعه در سال ۲۰۰۲ بودجه دفاعی ترکیه از ۵.۵ میلیارد دلار به ۷۵ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است.

اردوغان افزود که فروش محصولات صنایع دفاعی ترکیه نیز در این مدت از یک میلیارد دلار به ۱۰ میلیارد دلار افزایش یافته است.

وی گفت که شمار پروژه‌های صنایع دفاعی در دو دهه گذشته از ۶۲ پروژه به ۷۵۰ پروژه افزایش یافته و صادرات ترکیه در این عرصه از ۲۴۸ میلیون دلار به ۳ میلیارد و ۲۲۴ میلیون دلار رسیده است.

رئیس جمهوری ترکیه گفت که این کشور هم‌اکنون علاوه بر تأمین نیاز داخلی نیاز‌های دفاعی دوستان و متحدان خود را هم تأمین می‌کند.

رجب طیب اردوغان اعلام کرد که این کشور در تولید پهپاد جزو یکی از ۳ کشور برتر جهان است.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی