تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آمریکا، متهم اصلی ترور سردار سلیمانی

زهره الهیان تاکید کرد شورای عالی امنیت ملی در موضوع بررسی پرونده ترور شهید سلیمانی نقش بسیار مهمی داشته و هماهنگ کننده امورات مختلف است و نیاز است این پرونده در مجامع بین‌المللی به صورت جدی دنبال شود.

کد خبر: ۱۱۸۰۹۹
۰۹:۲۱ - ۱۷ دی ۱۴۰۰

زهره الهیان

دیدارنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی متهم اصلی، هیئت حاکمه آمریکا است، به دستور رئیس جمهور این کشور این ترور جنایتکارانه صورت گرفت و قطعاً پیگیری‌ها باید در راستای مجازات عاملین این ترور باشد.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: موضوع پیگیری پرونده ترور سردار سلیمانی از موضوعاتی است که باید دولت و قوه قضاییه با جدیت آن را دنبال کنند، زیرا حاج قاسم محبوب قلوب ملت‌های مسلمان بوده و این ترور در یک کشور ثالث صورت گرفته است.

وی افزود: ملت ایران از ترور حاج قاسم سلیمانی نمی‌گذرند و مطالبه آنان از دستگاه‌های مرتبط آن است که با رویکرد انقلابی این پرونده دنبال شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تصریح کرد: شورای عالی امنیت ملی در موضوع بررسی پرونده ترور شهید حاج قاسم سلیمانی نقش بسیار مهمی داشته و هماهنگ کننده امورات مختلف است و نیاز است این پرونده در مجامع بین‌المللی به صورت جدی دنبال شود. این در حالی است که این موضوع در جلسه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر امور خارجه مطرح شد و به همین دلیل از دستگاه دیپلماسی خواستیم پیگیری این پرونده با رویکرد انقلابی دنبال شود نه دیپلماتیک.

الهیان گفت: کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی درباره پیگیری پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی چندین جلسه با دستگاه‌های ذی‌ربط جلسه تشکیل داده است و خواستار مجازات عاملان آن شده‌ایم.

وی افزود: در پرونده ترور حاج قاسم سلیمانی متهم اصلی هیئت حاکمه آمریکا است که به دستور رئیس جمهور این کشور این ترور جنایتکارانه صورت گرفت و قطعاً پیگیری‌ها باید در راستای مجازات عاملین این ترور باشد.

منبع: فارس
برچسب ها: قاسم سلیمانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی