تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد/ مخالفت چین با تشدید تنش‌ها

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: زمان کوتاه است

ند پرایس تاکید کرد اگر در آینده نزدیک به بازگشت متقابل به تعهدات بازنگردیم، سرعت پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران تمامی منافع حاصل از احیای برجام را از بین خواهد برد و ناگزیر هستیم مسیر متفاوتی در پیش بگیریم.

کد خبر: ۱۱۸۰۹۶
۰۸:۵۵ - ۱۷ دی ۱۴۰۰

ند پاریس

دیدارنیوز: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین گفت که زمانی که در اختیار داریم کوتاه است و چنانچه در آینده نزدیک به توافق نرسیم، ناگزیر به در پیش گرفتن مسیر متفاوتی هستیم.

«ند پرایس» سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به مذاکرات طرف‌های برجام در وین گفت که زمانی که در اختیار داریم کوتاه است و چنانچه در آینده نزدیک به توافق نرسیم، ناگزیر به در پیش گرفتن مسیر متفاوتی هستیم.

وی ادامه داد: «زمان قطعا کوتاه است و ما به صراحت روی این مسأله تأکید کرده‌ایم. اگر در آینده نزدیک به بازگشت متقابل به تعهدات بازنگردیم، سرعت پیشرفت برنامه‌های هسته‌ای ایران تمامی منافع حاصل از احیای برجام را از بین خواهد برد و ناگزیر هستیم مسیر متفاوتی در پیش بگیریم».

پرایس در عین حال گفت: «پیش از این هم بر اهمیت زمان تأکید کرده‌ایم، ولی این زمان یک ساعت استاندارد نیست که سر زمان مشخصی به پایان برسد. بلکه بیشتر مبنای ارزیابی فنی از برنامه هسته‌ای ایران است و معنای آن یک تاریخ یا ساعت مشخص نیست.»

منبع: ایلنا
برچسب ها: آمریکا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی