تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

خطر بزرگ از بیخ گوش استقلال گذشت

در رسانه‌ها شایعه شده بود که کادر فنی استقلال عملکرد پسر مارک ویلموتس را پسندیده اند و شاید او پیراهن استقلال را برتن کند.

کد خبر: ۱۱۸۰۷۴
۱۳:۳۶ - ۱۶ دی ۱۴۰۰

خطر بزرگ از بیخ گوش استقلال گذشت

دیدارنیوز ـ خوشبختانه این شایعه بلافاصله تکذیب شد و مربیان استقلال اعلام کردند که چنین قصدی ندارند وگرنه بار دیگر خطر یک ویلموتس دیگر فوتبال ایران و باشگاه استقلال را تهدید می‌کرد. مجیدی چندی قبل عملکرد یک هافبک نفوذی برزیلی را هم زیر نظر گرفته بود، اما در مورد او هم هنوز به طور دقیق نمی‌توان صحبت کرد و باید ببینیم تا نیم فصل چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

استقلال احتمالاً در پست دفاع راست و هافبک نفوذی خرید‌هایی را در نیم فصل اول لیگ برتر انجام خواهد داد، اما هنوز نام گزینه‌های مجیدی به طور دقیق مشخص نشده است.

فرهاد مجیدی در میان بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ‌های مختلف اروپا نفراتی، چون جعفر سلمانی و رایان تفضلی را در ابتدای فصل می‌خواست که نفر اول را جذب کرد، اما شرایط حضور رایان تفضلی در استقلال فراهم نشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی