تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

دیدار دوستانه منتخب ملی‌پوشان و سرخابی‌ها برای گرامیداشت سردار سلیمانی +تصاویر

بازی دوستانه منتخب ملی‌پوشان کشورمان و جمعی از بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس برای گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد. این مسابقه در نهایت با برتری ۸ بر ۵ تیم منتخب ملی پوشان تمام شد.

کد خبر: ۱۱۸۰۱۰
۱۵:۵۴ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

استقلال پرسپولیس

دیدارنیوز: دیدار دوستانه منتخب ملی‌پوشان ایران با منتخب سرخابی‌ها برای گرامیداشت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی با حضور اهالی فوتبال و پیشکسوتانی، چون علی پروین و مهدی مناجاتی در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

بازی دوستانه منتخب ملی‌پوشان ایران و جمعی از بازیکنان سابق استقلال و پرسپولیس برای گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی امروز (چهارشنبه) از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* در تیم منتخب ملی‌پوشان نفراتی، چون پرویز برومند، بهروز رهبری‌فرد، سیروس دین‌محمدی، علی نیکبخت‌واحدی، رسول خطیبی، اسماعیل حلالی، محمدرضا مهدوی، جواد زرینچه، رضا عنایتی و در تیم منتخب سرخابی‌ها هم بازیکنانی، چون هادی طباطبایی، ابراهیم شکوری، رضا جباری، علی موسوی، بهنام ابوالقاسم‌پور، علیرضا اکبرپور، ادموند بزیک و محمد نوازی حضور داشتند.

* قبل از شروع مسابقه، بزرگان فوتبال و اعضای دو تیم تمبر یادبود سردار شهیدحاج قاسم سلیمانی را امضا کردند.

* از اعضای شورا شهر تهران چهره‌های، چون مهدی چمران، حبیب کاشانی و محمد آخوندی در ورزشگاه آزادی حضور داشتند.

*قضاوت این دیدار بر عهده داور سابق فوتبال کشورمان سعید مظفری‌زاده بود. این مسابقه در نهایت با برتری ۸ بر ۵ تیم منتخب ملی پوشان تمام شد.

دیدار دوستانه منتخب ملی‌پوشان و سرخابی‌ها برای گرامیداشت سردار سلیمانی +تصاویردیدار دوستانه منتخب ملی‌پوشان و سرخابی‌ها برای گرامیداشت سردار سلیمانی +تصاویردیدار دوستانه منتخب ملی‌پوشان و سرخابی‌ها برای گرامیداشت سردار سلیمانی +تصاویردیدار دوستانه منتخب ملی‌پوشان و سرخابی‌ها برای گرامیداشت سردار سلیمانی +تصاویردیدار دوستانه منتخب ملی‌پوشان و سرخابی‌ها برای گرامیداشت سردار سلیمانی +تصاویردیدار دوستانه منتخب ملی‌پوشان و سرخابی‌ها برای گرامیداشت سردار سلیمانی +تصاویر

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی