تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل درباره ایران/ ماشین کشتار نتانیاهو همچنان قربانی می‌گیرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

توضیح رییس کمیته استیناف درباره رای اولیه پرونده گل‌گهر

علیرضا صالحی درباره رای اولیه پرونده باشگاه گل گهر و تغییرات امتیازی در جدول لیگ برتر گفت: نظر سازمان لیگ بر این بوده است که طبق سنوات گذشته اگر کسر امتیازی وجود دارد، بنابر مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال قبل از صدور حکم قطعی از سمت مرجع بالاتر آن را در جدول اعمال کنند.

کد خبر: ۱۱۷۹۸۰
۱۴:۰۵ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

رییس کمیته استیناف

دیدارنیوز: رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال درباره درخواست تجدیدنظرخواهی باشگاه گل‌گهر سیرجان به نکاتی اشاره کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علیرضا صالحی رئیس کمیته استیناف درباره تجدیدنظرخواهی باشگاه گل‌گهر سیرجان نسبت به رأی صادره از طرف کمیته انضباطی در مورد بازیکن غیرمجاز این باشگاه گفت: این پرونده شامل دو بخش است. یک بخش مربوط به تجدیدنظرخواهی برای اصل موضوع و بخش دیگر مربوط به درخواست باشگاه برای صدور دستور موقت بابت جلوگیری از اعمال کسر نتایج در جدول مسابقات تا زمان صدور رأی قطعی از طرف کمیته استیناف است.

رئیس کمیته استیناف فدراسیون فوتبال ادامه داد: روز گذشته جلسه‌ای با حضور همکارانم در کمیته استیناف برگزار کردیم و به مطالعه پرونده پرداختیم. از آنجایی که صدور دستور موقت فوریت دارد، نسبت به این قسمت از پرونده رسیدگی‌ها انجام شد. در ماده ۱۰۰ از مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است که اگر این دستور موقت خسارت جبران‌ناپذیری را ایجاد کند از صدور آن باید ممانعت شود.

وی همچنین خاطر نشان کرد: به هرحال نظر سازمان لیگ بر این بوده است که طبق سنوات گذشته اگر کسر امتیازی وجود دارد، بنابر مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال قبل از صدور حکم قطعی از سمت مرجع بالاتر آن را در جدول اعمال کنند. الان دیگر ضروریتی در این وضوع وجود ندارد که در اجرای این دستور موقتی که درخواست شده، مجدداً اقدام سازمان لیگ را احاطه دهیم، چراکه در چند هفته آینده نسبت به اصل موضوع رسیدگی انجام و حکم مقتضی صادر خواهد شد. همچنین اعمال یا عدم اعمال خسارات جبران‌ناپذیری وارد نمی‌کند، هرچند که در رأیی که صادر کردیم قید شد که‌ای کاش این اتفاقات باتوجه به وضعیت حاکم بر مسابقات و تأثیرات روحی و روانی برای تیم‌های منتفع یا متضرر پرهیز شود، اما در نهایت مقررات قانونی است که باید انجام می‌شد.

صالحی در پایان اظهار داشت: در هر حال پرونده برای اصل رسیدگی درخواست تجدیدنظرخواهی مفتوح است و در هفته آینده جلسه‌ای با دعوت طرفین جهت استماع اظهارات برگزار خواهد شد و ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم در کار‌ها جهت صدور حکم نهایی تسریع داشته باشیم.

برچسب ها: گل گهرسیرجان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی