تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

حمایت تمام‌قد رئیس فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ

رییس فدراسیون فوتبال پس از سفر به استان خوزستان و بازدید از امکانات باشگاه فولاد، از سرمربی کروات تیم ملی کشورمان حمایت کرد. عزیزی خادم پیش از این به استان‌های اصفهان و کرمان سفر کرده بود.

کد خبر: ۱۱۷۹۷۲
۱۳:۲۲ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

حمایت تمام‌قد رئیس فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ

دیدارنیوز: رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و مورد حمایت او قرار دارد. 

شهاب الدین عزیزی خادم، درباره بازگشت مهدی طارمی به تیم ملی گفت: این یک مساله درون خانوادگی و روابط کاری بین بازیکن و سرمربی است. این نگاه باید خانوادگی و پدرانه باشد. من مشکلی نمی‌بینم و امیدوارم مهدی طارمی در بازی با عراق حضور داشته باشد. البته هنوز اعتقاد داریم که مهم‌ترین اصل در فدراسیون فوتبال نظم و انضباط است.

عزیزی خادم همچنین درباره ادامه کار اسکوچیچ و حضورش در جام جهانی گفت: بازی‌ها هنوز به پایان نرسیده و تا نهم فروردین ادامه دارد. به همین دلیل آقای اسکوچیچ با قدرت دارد کارش را انجام می‌دهد و نگاه فدراسیون هم حمایتی است. هدایت تیم ملی فوتبال با دراگان اسکوچیچ است و حتما فدراسیون فوتبال از کادر مربی‌گری تیم ملی تمام قد حمایت خواهد کرد. ان‌شاءالله بازی‌ها به پایان برسد و مردم ایران جشن صعود بگیرند.

رییس فدراسیون فوتبال اضافه کرد: زمان کافی را در این خصوص داریم و مهم این است که برای جام جهانی برنامه‌ریزی کنیم، اما چیزی که در مجموعه فدراسیون فوتبال وجود دارد، آرامش و پرهیز از التهاب است. با اینکه یکی از سخت‌ترین شرایط را داشتیم، اما یکی از کم حاشیه‌ترین تیم‌های ملی فوتبال، همین تیم ملی است.

او همچنین درباره تیم ملی گفت: سعی کردیم حاشیه‌ها را به حداقل برسانیم و امروز بحرانی نمی‌بینید و امیدوارم همه با هم جشن صعود بگیریم.

 

دیدار رئیس فدراسیون از باشگاه فولاد

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال به استان خوزستان سفر کرد و به دیدار از باشگاه فولاد پرداخت.

شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز چهارشنبه با استقبال حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد و عبدالکاظم طالقانی رئیس هیأت فوتبال استان خوزستان وارد شهر اهواز شد.

حمایت تمام‌قد رئیس فدراسیون فوتبال از اسکوچیچ

عزیزی خادم که همراه میرشاد ماجدی عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال به اهواز سفر کرده اند، قرار است از امکانات این باشگاه بازدید کند. همچنین پروژه استعدادیابی فولادی‌ها نیز از دیگر برنامه‌های مورد بازدید رئیس فدراسیون فوتبال خواهد بود.

عزیزی خادم پیش از این به استان‌های اصفهان و کرمان سفر کرده بود. عزیزی خادم قبل از این در سفر به استان اصفهان برای حضور در مجمع انتخاباتی این استان از امکانات باشگاه‌های سپاهان و ذوب آهن دیدار کرد.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: عزیزی خادم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی