تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

امنیت مراکز هسته‌ای ایران ۱۰۰ درصد برقرار است/ هشدار درباره بیماری روانی در غزه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...

قاآنی: قاتلان سردار سلیمانی در امان نخواهند بود

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ترامپ جنایت‌کار و همکاران او مانند مایک پمپئو برای ما شناخته شده هستند، گفت: سردار شهید سلیمانی بارها پمپئو را در منطقه تحقیر کرده بود و آنها فکر کردند با ترور او، پیروز شده‌اند اما نمی‌دانند آنها در امان نخواهند بود.

کد خبر: ۱۱۷۹۳۸
۱۰:۳۷ - ۱۵ دی ۱۴۰۰

قاآنی: قاتلان سردار سلیمانی در امان نخواهند بود

 

دیدارنیوز: سردار اسماعیل قاآنی عصر سه شنبه در سالن همایش‌های برج میلاد در مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم تهران اظهار کرد: باید افتخار کنیم به اینکه همسران و مادران شهدای مدافع حرم نسبت به مادران، همسران و خواهران شهدای گذشته به حضرت زهرا (س) نزدیک‌تر هستند، شما به مادر امام حسین (ع) نزدیکترید چون حضرت زهرا (س) در دفاع از مفهوم مقاومت و ولایت جانش را داد و لذا از این بُعد شما به حضرت زهرا (س) نزدیک هستید چرا که فرزندان و همسران یا برادران شما هم مثل حضرت زهرا (س) از حرم و حریم ولایت دفاع کردند.
فرمانده سپاه قدس افزود: بیش از این جا دارد از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی صحبت شود. راه سلیمانی راه عزت، افتخار و سربلندی است چون سالار شهیدان پرچم آن را بلند کرد و ما بچه شیعه‌ها مفتخر هستیم راه حسین (ع) را ادامه می‌دهیم و توسط سردار سلیمانی پرچم ایشان را نگه داشتیم. اما باید ببینیم شهدا چگونه عمل کردند و ارزش‌های آنها چه بود و چرا معیارهای معنوی را بر مادی ترجیح دادند. باید این سبک و روش را انتخاب کنیم. کربلا روزی برای شهدای ما هدف بود اما نه هدف نهایی و قدس نیز امروز هدف میانی و اوسط است. هدف اصلی ظهور حضرت مهدی (عج) است.
سردار قاآنی در ادامه خطاب به دشمنان گفت: شما خیلی کوچکتر از آن هستید که ما را بشناسید و بدانید که در درون شیعه چه ارزش هایی نهفته است. نه دفاع آنها را می فهمید و نه معنی آخرین نفس‌های شهید شیعه را می‌فهمید. فکر کردید با شهید کردن سلیمانی و امثال او راهشان متوقف می‌شود؟، اگر اندکی فهم داشته باشید می فهمید چگونه قوی تر و مصمم‌تر از قبل، مسیر حق در ایران و جهان طی می شود.
وی افزود: امسال دومین سالگرد سردار بود و همه شاهد عظمت تکریم شهید سلیمانی بودند و دیدند در سراسر جهان این بزرگداشت چگونه برگزار شد. شما معنی این عظمت را نمی‌فهمید.
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: ترامپ جنایت‌کار و همکاران پیدا و پنهان او مانند پمپئو برای ما شناخته شده هستند. شهید سلیمانی بارها پمپئو را در منطقه تحقیر کرده بود و آنها فکر کردند با ترور او، پیروز شدند. آنها زیر ذره بین تمام آزادگان و بچه شیعه‌ها هستند و ایمن نخواهند بود.
وی خاطرنشان کرد: مختار ثقفی سالها پس از شهادت حسین (ع) تک تک قاتلان او را گرفت، ولی ما بعد از ۱۴۰۰ سال هنوز دنبال قاتلان سید شهدا هستیم. حالا فکر کردند شهادت شهید سلیمانی و یاران شهیدش را به این زودی فراموش می کنیم؟
قاآنی خطاب به آمریکایی‌ها گفت: خروج شما جزو برنامه ما بود. امروز بالاتر از خروج برای شما اتفاق افتاده و شما اخراج شده‌اید و مردم شریف عراق و مقاومت، حضور همین ۲هزار نفر باقی‌مانده شما را هم تحمل نخواهند کرد.
وی در پایان با تاکید براینکه به امید خدا ما به سبک خودمان انتقام خواهیم گرفت و نه به سبک جنایتکاران عالم، افزود: ما کسانی هستیم که پدر و مادرانمان از طفولیت اسامی ائمه را به ما آموختند و از بچگی آرزو داریم در رکاب امام زمان (عج) شهید شویم، ما چنین ملتی هستیم اما آنها ما را نمی‌شناسند.


منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی