تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هوشمند: استقلال هیچ حرفی برای گفتن نداشت

مدافع آلومینیوم اراک از برتری این تیم مقابل استقلال می‌گوید و معتقد است یک پنالتی خنده‌دار به سود حریف آنها اعلام شده است. هوشمند همچنین گفته داوران چند بازی است که به ضرر تیم خطیبی سوت زده‌اند.

کد خبر: ۱۱۷۹۰۲
۱۵:۴۸ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

امیرمحمد هوشمند استقلال

دیدارنیوز: مدافع جوان آلومینیوم معتقد است پنالتی منجر به گل استقلال درست نبود.

امیرمحمد هوشمند درباره دیدار با استقلال اظهار داشت: کمترین حق ما مساوی بود وگرنه از هر نظر تیم برتر زمین بودیم و باید برنده می‌شدیم؛ با آن پنالتی خنده‌دار که در ابتدای مسابقه گرفته شد، یک گل خوردیم وگرنه از دقیقه یک تا ثانیه آخر کاملا هجومی بازی کردیم، نمایش خوبی داشتیم و موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم، اما قسمت بود که یک امتیاز بگیریم.

او ادامه داد: از مساوی مقابل استقلال اصلا خوشحال نیستیم، اما خدا را شکر بازنده نشدیم. البته بازهم می‌گویم اگر آن پنالتی گرفته نمی‌شد، نتیجه بازی این نبود، چون کاملا سوار بر بازی بودیم و می‌توانستیم به گل برسیم. استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است، اما هیچ حرفی برای گفتن نداشت.

مدافع آلومینیوم که دیروز مقابل استقلال حضور در پست هافبک دفاعی را هم تجربه و نمایش خوبی ارائه کرد، در خصوص متضرر شدن تیمش در چهار هفته گذشته لیگ برتر از داوری‌ها عنوان کرد: قطعا همینطور است؛ آقای خطیبی از ابتدای فصل و حتی قبل از شروع لیگ با بازیکنان صحبت کردند و گفتند اصلا راجع به داوری حرفی نزنید و بگذارید داوران تمرکزشان را داشته باشند و کارش را انجام بدهد، اما خودتان می‌بینید که چند بازی است به ضرر ما سوت زده‌اند.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی