تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

تراکتور به مس واگذار می‌شود؟

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد باشگاه تراکتور تبریز یا به طور کامل به شرکت مس واگذار می‌شود یا هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. او معتقد است هزینه باشگاه در سال 200 میلیارد است و در انتظار تصمیم زنوزی مالک تراکتور هستند.

کد خبر: ۱۱۷۸۷۲
۱۴:۱۱ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

مس نماینده ورزقان

دیدارنیوز: نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد بحث اسپانسری شرکت مس در باشگاه تراکتور مطرح نیست و اگر زنوزی قصد واگذاری باشگاه را دارد باید به طور کامل مالکیت تراکتور را واگذار کند.

الهویردی دهقانی نماینده شهرستان ورزقان در مجلس شورای اسلامی درباره جلسه عصر امروز (سه‌شنبه) مجلس درباره واگذاری امتیاز باشگاه تراکتور به شرکت مس اظهار داشت: جلسه امروز فقط برای واگذاری امتیاز باشگاه تراکتور نیست، بلکه برای احقاق حق و حقوق مطالبات شهرستان ورزقان از شرکت مس است که یکی از موضوعات مورد بحث، باشگاه تراکتور است.

وی در ادامه افزود: سالانه بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان حق شهرستان ورزقان از درآمد شرکت مس است که این پول باید صرف زیرساخت‌ها و مسائل دیگر از جمله ورزش استان شود.

نماینده مردم ورزقان در مجلس درباره اینکه آیا بحث اسپانسری شرکت مس در باشگاه تراکتور نیز مطرح است یا خیر، گفت: ما بحث اسپانسری نداریم. الان زنوزی به هر طریق مالک باشگاه است و اگر نمی‌تواند تیم را مدیریت کند و قصد واگذاری داشته باشد، ما به شرکت مس می‌گوییم که مالکیت را در اختیار بگیرد.

دهقانی درباره اینکه زنوزی اعلام کرده است قصد واگذاری باشگاه را دارد، تصریح کرد: این چیزی است که در ظاهر گفته است، باید ببینیم در عمل چه می‌خواهد! شاید او برای واگذاری باشگاه پول بخواهد، اما این امکان ندارد. باشگاه سالانه ۲۰۰ میلیارد هزینه دارد و امکان ندارد پول دیگری هزینه شود. یک بار برای همیشه باید تکلیف مشخص شود. اگر می‌توانند تیم‌داری کنند، باشگاه را نگه دارند، در غیر این صورت بگویند تا باشگاه به شرکت مس واگذار شود.

وی در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه گفته می‌شود شرکت مس تمایل چندانی برای تیم‌داری ندارد، تصریح کرد: دست خود شرکت مس نیست که قبول کند یا نه، ما به او تکلیف می‌کنیم. مس سالانه باید یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به شهرستان ورزقان پول بدهد، ولی تا الان هیچ پولی نداده است. این درآمد‌ها در استان‌های دیگر هزینه می‌شود. الان شرکت مس ۱۷ تیم دارد. ما در این زمینه قانون داریم که تا الان به آن عمل نشده است.

نماینده مجلس شورای اسلامی یادآور شد: جلسه امروز در رابطه با مطالبات قانونی استان ورزقان است که یکی از موضوعات آن در عرصه ورزش و در اختیار گرفتن مالکیت باشگاه تراکتور است. البته عده‌ای دنبال اسپانسری شرکت مس در باشگاه تراکتور هستند که ما اجازه آن را نمی‌دهیم. یا همه یا هیچ!

منبع: تسنیم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی