تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

صیادمنش در تیم منتخب جوانان آسیا

ستاره جوان تیم ملی ایران در تیم منتخب جوانان آسیا از نگاه سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال قرار گرفت تا تاثیرگذاری خود را در سال گذشته میلادی نشان دهد.

کد خبر: ۱۱۷۸۴۸
۱۲:۳۲ - ۱۴ دی ۱۴۰۰

صیادمنش در تیم منتخب جوانان آسیا

دیدارنیوز: سایت فدراسیون بین‌المللی آمار و تاریخ فوتبال تیم منتخب بازیکنان زیر ۲۰ سال آسیا یا همان رده سنی جوانان را در سال ۲۰۲۱ اعلام کرد. 

در این تیم نام یک بازیکن ایرانی هم به چشم می‌خورد و او کسی نیست جز الهیار صیادمنش که در اردوی تیم ملی به بهانه بازی با لبنان و سوریه حاضر شده بود و در بازی با سوریه دقایقی برای تیم ملی بازی کرد. او در یک فصل اخیر به عنوان بازیکن قرضی برای تیم زوریا لوهانسک اوکراین بازی کرد که نمایش خوب او در ترکیب این تیم که با ۱۵ گل در ۲۴ بازی و ۷ پاس گل همراه بود موجب شد اوکراینی‌ها دوباره برای همکاری با این بازیکن ایرانی تقاضا دهند، اما باشگاه فنرباغچه اعلام کرد هر تیمی در ادامه مسیر الهیار را می‌خواهد باید بابت او ۳.۵ میلیون یورو پرداخت کند. 

اکنون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران پیشنهاد خوبی از سوی تیم اندرلخت دریافت کرده و هیات مدیره این باشگاه در حال بررسی پیشنهاد مالی باشگاه ترکیه‌ای است. در صورتی که حضور در تیم اندرلخت برای الهیار سرانجامی نداشته باشد او در دور برگشت بازی‌ها مجاب به حضور در اردوی تیم ترکیه‌ای است. 

صیادمنش در تیم منتخب جوانان آسیا

بیشترین بازیکن را در تیم منتخب جوانان آسیا در سال ۲۰۲۱ ژاپن دارد. با سه بازیکن. کره جنوبی، ازبکستان با ۲ بازیکن در جایگاه بعدی قرار دارند. از قطر – استرالیا – ایران و عربستان هم یک بازیکن در این ترکیب دیده می‌شوند. الهیار صیادمنش با توجه به روند خوبی که در تیم زوریا لوهانسک داشته با وجود بازگشت مهدی طارمی به اردوی تیم ملی به نظر می‌رسد به بهانه بازی با عراق و امارات در روز‌های ۷ و ۱۲ بهمن یک بار دیگر در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حاضر شود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: صیادمنش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی