تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

پرسپولیس ۲ ـ تراکتور ۱؛ چسبیده به صدر!

بازی پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر بین پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه آزادی برگزار شده و سرخ‌های تهران با اطلاع از تساوی استقلال در تلاش است فاصله خود را کم کند.

کد خبر: ۱۱۷۸۰۴
۱۷:۵۳ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

گزارش زنده: پرسپولیس ۱ ـ تراکتور ۱

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: پس از توقف استقلال در مقابل آلومینیوم، حالا پرسپولیسی‌ها با انگیزه بالا به مصاف تراکتور رفته‌اند تا با کسب پیروزی مقابل این تیم یک گام دیگر به صدر جدول نزدیک شوند.

نکته مهم اینکه در بازی امروز مهدی ترابی در ترکیب اصلی پرسپولیس حضور دارد و از آن سو هم محمدرضا اخباری به ترکیب اصلی تراکتور رسیده تا دو تیم با ترکیبی از بازیکنان پرستاره مقابل هم قرار بگیرند.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، مهدی شیری، علی شجاعی، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، وحید امیری، مهدی ترابی و عیسی آل‌کثیر

ترکیب تراکتور:‌ محمدرضا اخباری، محمد مسلمی‌پور، عبدالله حسینی، عبدالله ناصری، آرش قادری، ابوالفضل رزاق‌پور‌، علی نجفی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی، علی دشتی و پیمان بابایی

دقیقه 6: ارسال روی دروازه تراکتور پس از برخورد به بازیکنا پرسپولیس راهی دروازه شد که اخباری توپ را روی خط گرفت.

دقیقه 7: پیمان بابایی روی اشتباه نعمتی در زاویه بسته و داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد اما شوت او را لک با سینه دفع کرد.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه 10 پاس مهدی ترابی به پشت محوطه با تنه فوق العاده آل کثیر در اختیار این بازیکن قرار گرفت و او با شوت دقیق دروازه را گشود.

دقیقه 16: حرکت پیمان بابایی از زاویه بسته با ضربه به دروازه همراه شد که لک توپ را برگشت داد.

گل اول تراکتور: در دقیقه 24 پاس تو در سامان نریمان جهان را پیمان بابایی با یک شوت سرضرب عالی و بی‌نقص از کنار دست لک به گل اول تیمش تبدیل کرد.

دقیقه 40: شوت دیدنی ابوالفضل رزاق پور از روی ضربه ایستگاهی با واکنش اخباری تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 43: پاس پشت مدافعان پرسپولیس در حالی به بابایی رسید که لک از دروازه بیرون آمده بود اما ضربه بابایی تبدیل به گل نشد.

دقیقه 45+2: ارسال مهدی شیری با ضربه سر امیری همراه شد که این توپ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

نیمه دوم

دقیقه 46: شوت آرام ترابی از پشت محوطه جریمه در اختیار اخباری قرار گرفت.

گل دوم پرسپولیس: در دقیقه 54 روی پاس علی شجاعی، سیامک نعمتی صاحب توپ شد و در نزدیکی نقطه پنالتی با پای چپ شوت دقیقی زد که در گوشه دروازه تراکتور به گل تبدیل شد. 

دقیقه 64: در پی سرنگونی ترابی در محوطه جریمه تراکتور داور اعلام پنالتی کرد و اعتراض تراکتوری ها هم فایده نکرد. خود ترابی پشت توپ ایستاد و توپ را به بالای دروازه شوت کرد.

دقیقه 68: شوت سرکش مهدی شیری در اختیار اخباری قرار گرفت.

دقیقه 72: پاس در درون محوطه جریمه سرلک را در موقعیت تک به تک قرار داد اما اخباری ضربه او را گرفت.

دقیقه 90: ارسال دهقانی به شکلی خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس گذشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی