تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

آلومینیوم ۱ ـ استقلال ۱؛ در اراک نمی‌بازیم!

در حساس ترین دیدار هفته سیزدهم لیگ برتر آلومینیوم اراک و استقلال برای رقابت بیشتر در صدر جدول، به دنبال پیروزی در این دیدار حساس با هم مصاف می‌دهند.

کد خبر: ۱۱۷۷۸۶
۱۵:۵۷ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

گزارش زنده: آلومینیوم صفر – استقلال ۱

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: دیدار استقلال و آلومینیوم را می‌توان حساس ترین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر قلمداد کرد. دو تیم تا پیش از برگزاری دیدارهای هفته قبل تنها تیم های بدون شکست لیگ محسوب می شدند که با شکست اراکی ها در آبادان، حالا فقط تیم فرهاد مجیدی در لیگ بیست و یکم باختی را در کارنامه ندارد.

آلومینیوم در این فصل با رسول خطیبی نتایج خوبی کسب کرده و امروز حریف سرسختی برای استقلال است. فرهاد مجیدی به خوبی می داند که برای حفظ صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی نیم فصل، باید دست پر از اراک به تهران بازگردد و در صورت لغزش و از دست دادن امتیاز، نفس های پرسپولیس را پشت سرش حس می کند.

 استقلال در تنها سفر قبلی خود به اراک برابر آلومینیوم به تساوی بدون گل رسید و اکنون برای کسب پیروزی به میدان می رود اما رخ دادن این اتفاق به هیچ وجه ساده نیست چرا که شاگردان خطیبی در اراک اکثر تیم های مطرح لیگ و بخصوص پرسپولیس را زمین گیر کرده اند.

پس از شکست هفته قبل برابر صنعت نفت، فاصله اراکی ها با صدر افزایش یافته و این بهترین فرصت برای آنهاست تا با کسب امتیازات کامل از این دیدار خانگی، یک بار دیگر به جمع تیم های مدعی و صدرنشین اضافه شوند.

ترکیب آلومینیوم: حسین پورحمیدی، رامتین سلیمان‌زاده، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، پوریا آریاکیا، مصطفی احمدی، محمود قائدرحمتی، امیر نوری، اسماعیل شریفات، محمد علی‌نژاد و نیما درودی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک نفس، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا، آرمان رمضانی و رودی ژستد

بازی با سوت اشکان خورشیدی آغاز شد و در زمین لغزنده دو تیم سعی کردند با گرداندن بازی روی زمین بازی خوبی به نمایش بگذارند.

گل اول استقلال: در دقیقه 18 بازی دفع توپ قائدرحمتی مدافع آلومینیوم اراک به دست بازیکن هم تیمی برخورد کرد و اشکان خورشیدی داور مسابقه خطای هند پنالتی را به سود آبی پوشان اعلام کرد. کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال پشت این توپ ایستاد و توپ را با وجود تشخیص درست پورحمیدی وارد دروازه آلومینیوم کرد تا آبی پوشان یک بر صفر پیش بیفتند.

دقیقه ۴۵: خروج عالی حسینی در دقیقه ۴۵ مانع از گلزنی شریفات شد.
دقیقه ۲+۴۵: شوت مهدی‌پور در از بالای دروازه آلومینیوم به اوت رفت.
گزارش زنده: آلومینیوم صفر – استقلال ۱
 

نیمه دوم

دقیقه 49: ارسال یک ضربه کاشته به درون محوطه جریمه استقلال نصیب بازیکنان میزبان شد که ضربه قیچی برگردان بازیکن آلومینیوم با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه 65: ارسال اسماعیل شریفات به محوطه جریمه استقلال با ضربه سر مهاجم این تیم همراه شد اما حسینی توپ را مهار کرد.

دقیقه 60: شوت محکم جعفر سلمانی از بالای دروازه با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 65: ارسال عالی شریفات به روی دروازه با ضربه سر محمود قائدرحمتی همراه شد که حسینی به خوبی این موقعیت بسیار خوب را مهار کرد.

دقیقه 72: ضربه قیچی برگردان ناقص بازیکن آلومینیوم درون محوطه جریمه به پشت آقاسی برخورد کرد و در برگشت توپ به وحید محمدزاده رسید که شوت محکم این بازیکن از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 79: موقعیت خوب برای حسین زاده در گوشه محوطه جریمه در مصاف با پورحمیدی به دست آمد که توپ او به گلر اراکی ها برخورد کرد و به مدافعین آلومینیوم رسید.

گل اول آلومینیوم: در دقیقه 92 حمله میزبان نهایتا به گل تساوی مبدل شد. میثم مجیدی در وقت اضافه با مهار یک توپ و ضربه نه چندان محکم دروازه حسینی را باز کرد تا روند پیروزی‌های استقلال قطع شود. 

 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی