تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

قیمت بیت کوین امروز ۱۴۰۰/۱۰/۱۳

قیمت بیت کوین، امروز ۱۳ دی ماه با ۰.۹۴ درصد کاهش نرخ به ۴۷،۰۳۴ دلار معادل ۱،۴۰۴،۸۸۲،۰۶۳ تومان رسید. هم اکنون ارزش بازار ارز‌های دیجیتال ۲.۲۴ تریلیون دلار است.

کد خبر: ۱۱۷۷۸۳
۱۵:۳۸ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

قیمت بیت کوین

دیدارنیوز ـ بیت کوین همچنان در کانال ۴۷ هزار دلار قرار دارد. امروز ۱۳ دی ماه قیمت بیت کوین با ثبت کاهش ۰.۹۴ درصد به ۴۷،۰۳۴ دلار معادل ۱،۴۰۴،۸۸۲،۰۶۳ تومان رسید.

با نزدیک شدن به پایان سال ۲۰۲۱، اینگونه به نظر می‌رسید که بیت کوین در محدوده ۴۷،۰۰۰ دلار گیر افتاده است، اما یک پامپ ناگهانی آن را به بالای ۴۸،۵۰۰ دلار رساند.

هرچند، در ساعات بعد چشم انداز این ارز رمزپایه به سرعت تغییر کرد. بیت کوین به جای کسب سود بیشتر، مسیر خود را عوض کرد و ۳۰۰۰ دلار از ارزش خود از دست داد. این روند کاهشی، با رسیدن به سطوح زیر ۴۶،۰۰۰ دلار به اوج خود رسید. این پایین‌ترین سطح قیمت بیت کوین طی ۱۱ روز گذشته بود.

پس از آن، قیمت بیت کوین شروع به بهبود کرد و بخشی از ارزش از دست رفته خود را ظرف ۲۴ ساعت گذشته بازیافت. در این بازه زمانی گاو‌ها بیش از ۱۰۰۰ دلار به ارزش این ارز اضافه کردند و قیمت را به بالای ۴۷،۰۰۰ دلار رساندند. در نتیجه این تغییرات، ارزش بازار این دارایی به حدود ۹۰۰ میلیارد دلار رسیده است.

فعالان بازار ارز‌های دیجیتال معتقدند سخت گیری‌های اخیر دولت هند درباره این بازار، یکی از عواملی است که اخیرا فشار فروش را روی رمز ارز‌ها افزایش داده است.

از سوی دیگر اخبار خوبی درباره رمز ارز‌ها به گوش می‌رسد که امیدوارکننده است؛ از جمله اینکه نجیب ابوکیله، رئیس جمهور السالوادور اعلام کرده دو کشور دیگر هم در سال ۲۰۲۲ راه السالوادور را دنبال خواهند کرد و بیت کوین را به عنوان ارز رسمی کشور خود می‌پذیرند.

آنتونی پمپلیانو، بنیانگذارشرکت دیجیتال مورگان در مصاحبه با CNBC در رابطه با بازار رمزارز‌ها گفت: نرخ بهره در سال ۲۰۲۲ می‌تواند تاثیر متفاوتی بر قیمت بیت‌کوین داشته باشد و یک شاخص شگفت‌انگیز را رقم بزند. معامله‌گران در بازار ارز‌های دیجیتال عملکرد ۱۰ ساله خزانه‌داری و اقدامات اقتصادی آمریکا را دنبال می‌کنند تا احساسات بازار را متوجه شوند.

بنیانگذار مورگان عقیده دارد بازار رمزارز‌ها در حال حاضر شرایط خاصی دارد و هنوز اطلاعات کافی برای سنجش بازار وجود ندارد، اما منطقی این است که افزایش نرخ بهره در امریکا می‌تواند بر بازار‌های مالی تاثیر منفی داشته باشد.

بیت‌کوین آنقدر گران قیمت شده که دیگر مردم عادی به خرید این ارز دیجیتال علاقه نشان نمی‌دهند و شرکت‌های بزرگ و سرمایه‌گذاران نهادی بیت‌کوین می‌خرند و این موضوع باعث شده تا کارشناسان پیش‌بینی کنند سقوط بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ زیاد محتمل نباشد.

اگر شرایط به نفع بازار رمزارز‌ها نباشد و بازار نزولی شود احتمالا بیت‌کوین تا ۳۰ هزار دلار ریزش می‌کند و در آن محدوده تثبیت می‌شود، اما بیت‌کوین بعد از هاوینگ خود هنوز برای صعود وقت دارد و باید هنوز منتظر باشیم.

در پایان باید گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ارزش معاملات بازار ارز‌های دیجیتال کاهش چشمگیر ۲۲ درصدی را ثبت کرده و به ۶۴ میلیارد دلار رسیده است. از این رقم، ۴۹ میلیارد دلار، معادل ۷۵ درصد کل ارزش معاملات مربوط به معاملات استیبل کوین‌ها بوده است.

هم اکنون ارزش بازار ارز‌های دیجیتال ۲.۲۴ تریلیون دلار است که نسبت به دیروز بیش از یک درصد رشد را نمایش می‌دهد.

منبع: فرادید
برچسب ها: ارز دیجیتال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی