تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

پیام مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران در پیامی، یاد و خاطره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و به مقام والای ایشان ادای احترام کرد.

کد خبر: ۱۱۷۷۶۰
۱۳:۲۳ - ۱۳ دی ۱۴۰۰

پیام مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

به گزارش  دیدارنیوز خوزستان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، متن پیام مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَهِنُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَنْتُمُ الْأَعْلَوْنَ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ (آل عمران/ ۱۳۹)


 فرارسیدن دومین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دل‌ها سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی، «سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی»، ابو مهدی المهندس قهرمان ملی عراق و همراهان عزیزشان در جنایت تروریستی ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ فرودگاه بغداد را گرامی می‌دارم.

بی‌شک شهادت سردار سلیمانی، آن مجاهد نستوه، سرباز مخلص و صادق ولایت که نقش‌آفرینی سرنوشت‌ساز او در جای‌جای دفاع مقدس از اسلام عزیز و آرمان‌ها و ارزش‌های بلند انقلاب اسلامی از جنگ تحمیلی ۸ ساله تا جغرافیای تروریسم آمریکایی صهیونیستی در غرب آسیا می‌درخشد، نقطه عطف معناداری در تاریخ استکبارستیزی، حق‌طلبی و عدالت‌خواهی ملت ایران و بلکه امت اسلامی رقم زد که تا طلوع خورشید تمدن نوین اسلامی امتداد دارد.

در این پیام تصریح شده است: دشمن بداند خورشید مقاومت به برکت زنده بودن راه، روش، منش و مکتب سلیمانی خاموش نخواهد شد و این حقیقت که «شهید سلیمانی خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است!»کابوس وحشتناک و گریزناپذیری است که باید مانند سایه بالای سر خود داشته باشند.

اینجانب به نمایندگی از پرسنل و کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به روح بلند و ملکوتی آن سردار عالی‌قدر عاشورایی درود می‌فرستیم و از خدای بزرگ طلب می‌کنیم ما را قدردان مجاهدت‌ها و فداکاری‌های حماسی و کم‌نظیر حاج قاسم که به‌ویژه برای ملت ایران امنیت، آسایش و آرامش امروز را به ارمغان آورد، قرار دهد و همرزمان و میراث‌داران ارجمند آن شهید والامقام در خط مقاومت ثابت‌قدم بمانند و به جهاد بی‌امان خود ادامه دهند.»

نادر جعفریوسفی
مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره
گروه ملی صنعتی فولاد ایران

برچسب ها: قاسم سلیمانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی