تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کمک خیرین به مهاجران افغانستان در سه استان مرکزی

موسسه خیریه نیک گامان جمشید با تسهیل گری و تایید جمعیت هلال احمر تهیه و توزیع ۵۴۶۰ بسته کامل مواد غذایی دو ماهه برای مهاجران افغانستان در سه استان مرزی کشور را انجام داد.

کد خبر: ۱۱۷۶۱۶
۱۴:۵۹ - ۱۱ دی ۱۴۰۰

کمک خیرین به ماجران افغانی در سه استان مرکزی

دیدارنیوز: موسسه خیریه نیک گامان جمشید با تسهیل گری و تایید جمعیت هلال احمر تهیه و توزیع ۵۴۶۰ بسته کامل مواد غذایی دو ماهه برای مهاجران افغانستان در سه استان مرزی کشور را انجام داد.

حضور دکتر اشکان تقی پور، مدیر عامل "موسسه خیریه نیک گامان" و عضو "هیئت مدیره مجمع خیرین کشور" در استان خراسان جنوبی و سپس خراسان رضوی فاز توزیعِ پروژه بزرگ و کاملا مردم نهادِ موسسه با موضوع "تهیه و توزیع ۵۴۶۰ بسته‌ی کامل مواد غذایی دو ماهه" در سه استان هم مرز با کشور افعانستان، جهت رفاه مهاجران و اتباع افغانستان با هماهنگی، تایید و تسهیل گری نظارت جمعیت هلال احمر و اداره اتباع به شکل کاملا مردم نهاد انجام شد.

پروژه‌ی بزرگی که با اهداف مشخص انسان دوستانه و مرتبط با امنیت غذایی مهاجران و همچنین کمک به ثبات، آسایش و سلامت در مناطق مرزی در سه استان مرزی سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی انجام می‌شود. ریاست محترم و معاونت‌های سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر و همچنبن مدیران عامل و مسئولان ارشد جمعیت هلال احمر در استان‌ها و مدیران اداره اتباع استان‌های ذکر شده موسسه خیریه نیک‌گامان را در انجام آن همراهی می‌کنند.

از خلاقیت‌های انجام شده در این پروژه در استان خراسان جنوبی استقرار مرکز واکسیناسیون ویژه اتباع در نزدیکی محل توزیع و الزام ارائه کارت واکسیناسیون مهاجران به همراه سایر مدارک جهت تحویل گرفتن هدیه‌ی خود بود.

 ارزش ریالی هر بسته کامل مواد غذایی حدودا دو ماهه بالغ بر ۱۰ میلیون ریال است که تماما از سوی موسسه خیریه نیک گامان جمشید تامین شده است که در مجموع ارزش کلی مواد غذایی کامل هر بسته در حدود "پنج میلیارد و پانصد میلیون تومان" است.

اشکان تقی پور، چهره ماندگار مدرسه سازی کشور در سال ۱۳۹۸ و معتمد و عضو شورای مرکزی مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور افزود: پس از اتمام این پروژه در سه استان مرزی، در صورت اعلام نیاز مبتنی بر شرایط در استان‌های دیگر که مهاجران و اتباع افغانستان نیازمند این یاری هستند و همچنین در صورت تواناییِ موسسه خیریه نیک گامان در جذب مشارکت‌های مردمی لازم با هماهنگی، تایید و نظارت جمعیت هلال احمر پروژه‌ی مشابه انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است موسسه خیریه نیک گامان، توزیع بن کارت‌های مواد غذایی و بسته‌های غذایی در طول دو سال گذشته را بنابر شرایط کرونا در جای جای میهن با در نظر گرفتن جامعه هدف نهاد‌های کمک رسان و امدادی مانند سازمان بهزیستی کشور، معاونت رفاه وزارتعاون و کار و رفاه اجتماعی و جمعیت هلال احمر با مددکاری، مدیریت، تامین بودجه و اجرای کانلا مردم نهاد خیریه نیک گامان پس تایید، هماهنگی با تسهیلگری و نظارت نهاد‌های متولی برای هم میهنان به شکل مستمر انجام داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی