تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

درخواست هزاران نفر از مردم کرمان برای انتخاب استاندار جوان و انقلابی

گروهی از مردم استان کرمان با راه‌اندازی کارزاری از رئیس دولت خواسته‌اند استانداری جوان و انقلابی برای این استان انتخاب کند.

کد خبر: ۱۱۷۵۹۷
۱۳:۱۵ - ۱۱ دی ۱۴۰۰

درخواست هزاران نفر از مردم کرمان برای انتخاب استاندار جوان و انقلابی

 

دیدارنیوز: گروهی از مردم استان کرمان با راه‌اندازی کارزاری از رئیس دولت خواسته‌اند استانداری جوان و انقلابی برای این استان انتخاب کند.

در متن این کارزار که تا امروز بیش از ۵ هزار نفر آن را امضا کرده‌اند آمده است:

«به استحضار می‌رساند استان کرمان پهناورترین استان ایران و یکی از ثروتمندترین استان‌های کشور عزیزمان می‌باشد که متاسفانه علی رغم داشتن معادن بزرگ و ثروت‌های عظیم خدادادی، متاسفانه محرومترین نقاط کشور نیز در این استان قرار دارد. مردم استان کرمان برای تغییر وضع موجود با حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری خواستار تغییر در روند مدیریت استان شدند.

استان کرمان که اکنون لقب جهانشهر مقاومت را دارد، استانداری در حد نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌طلبد. تشکل‌های ولایی و انقلابی استان کرمان از حضرتعالی تقاضا دارند شخصا بر انتخاب استاندار کرمان نظارت داشته و هر چه سریعتر استانداری جوان و انقلابی برای این استان انتخاب گردد.»

این کارزار تا تاریخ ۱۶ بهمن در آدرس اینترنتی (https://www.karzar.net/۲۲۴۷۶) در حال جمع‌آوری امضاست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی