تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

برای بازی عصر امروز، مهمترین تغییر پرسپولیس به خط میانی این تیم مربوط است که کمال کامیابی‌نیا جانشین شریفی شده است.

کد خبر: ۱۱۷۴۵۰
۱۲:۱۶ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان

دیدارنیوز: پرسپولیس امروز در شرایطی برابر سپاهان به میدان خواهد رفت که یحیی گل محمدی در این جدال قادر به سود بردن از حامد پاکدل و محمد شریفی به دلیل مصدومیت نخواهد بود و وضعیت بازیکنان تاجیکستانی این تیم نیز همچنان نامشخص است.

در این دیدار با توجه به غیبت بوژیدار رادوشوویچ، حامد لک همچنان انتخاب اول کادرفنی سرخپوشان خواهد بود. گلر پرسپولیس در بازگشتی دوباره به اراک، امیدوار است اینبار سرنوشتی متفاوت نسبت به دو حضور قبلی‌اش را تجربه کند و ضمن موفقیت در کلین شیت برابر حریف، شانس دستیابی به اولین برد را نیز داشته باشد.

خط دفاعی پرسپولیس نسبت به آخرین بازی این تیم در لیگ بدون تغییر برابر حریف حاضر خواهند شد. سیدجلال حسینی و علی نعمتی زوج قلب دفاعی تازه این تیم با سود بردن از قدرت تجربه و کیفیت بالای خود، کار سختی برابر فاز تهاجمی حریف خواهند داشت و باید دید در این جدال موفق خواهند بود یا خیر. در سمت چپ دفاعی هم علی شجاعی همانند دیدار‌های اخیر به میدان خواهد رفت و در سمت راست نیز مهدی شیری که این روز‌های در آمادگی خوبی به سر می‌برد، برابر جناح چپ قدرتمند حریف کار سختی پیش رو خواهد داشت

محمد شریفی این دیدار را به دلیل مصدومیت از دست داده تا یحیی گل محمدی از بین رضا اسدی و کمال کامیابی نیا، کمال را برای حضور در کنار میلاد سرلک انتخاب کند. سیامک نعمتی و وحید امیری نیز دو بازیکن وینگر پرسپولیس در این بازی خواهند بود. مهدی ترابی که همچنان با مصدومیت جزیی دست و پنجه نرم می‌کند، بار دیگر از روی نیمکت کار را استارت خواهد زد و مسلما یکی از اولین انتخاب‌های یحیی گل محمدی برای تعویض در این بازی خواهد بود.

زوج هجومی پرسپولیس نیز با حضور امید عالیشاه و عیسی آل کثیر برابر خط دفاعی سپاهان قرار خواهند گرفت. آل کثیر که با توجه به اتفاقات بازی قبلی و درخواست برای زدن پنالتی، با هجمه‌هایی مواجه شده، در این بازی بزرگ امیدوار است شانس گلزنی بزرگی برای خود شکل دهد و بار دیگر محبوبیت مناسبی بین هواداران تیمش به دست بیاورد. عالیشاه نیز که تجربه زیادی در تقابل با سپاهان در کارنامه دارد، باید دید قادر به باز کردن دروازه حریف در این بازی خواهد بود یا همچنان چشم به گلسازی خواهد دوخت.

ترکیب احتمالی پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، علی نعمتی، علی شجاعی، مهدی شیری، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، وحید امیری، سیامک نعمتی، امید عالیشاه  و عیسی آل کثیر

دو تیم از ساعت ۱۶ امروز با قضاوت وحید کاظمی در استادیوم امام خمینی اراک برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت.

منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی