تیتر امروز

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ نگرانی هلند و ایتالیا

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

بهره مندی اهالی جلیعه خوزستان از نعمت آب آشامیدنی پایدار

پروژه آبرسانی به روستای جلیعه شهرستان دشت آزادگان استان خوزستان از منبع تاسیسات آبرسانی غدیر در ام الدبس با مشارکت اپراتور اول تلفن همراه کشور به بهره‌برداری رسید.

کد خبر: ۱۱۷۴۴۱
۱۱:۳۶ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

به گزارش دیدار نیوز خوزستان: محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در آیین بهره برداری از این پروژه، با بیان اینکه ۶ کیلومتر لوله گذاری برای آبرسانی به روستای جلیعه، از منبع تاسیسات آبرسانی غدیر در ام الدبس انجام شد اضافه کرد: این طرح با همکاری قرارگاه جهادی بسیج سازندگی سپاه دشت آزادگان، آبفا سوسنگرد، بسیج دانشجویی و شرکت همراه اول اجرا شد.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح اهالی روستای ۲۵۰ نفری جلیعه از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره‌مند شدند.

کرمی نژاد در ادامه آیین بهره‌برداری از پروژه‌های آبرسانی به روستای جلیعه در دشت آزدگان اظهار کرد: وزارت نیرو، برنامه‌ای تحت عنوان محرومیت‌زدایی از ۱۳ هزار روستا را در نظر گرفته است که کار در ۷ هزار روستا از این تعداد در فاز اول شروع شده و سهم استان خوزستان از این برنامه، ۱۸۹ روستا بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان افزود: سهم ریالی خوزستان در این برنامه، یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است که نسبت به سایر استان‌ها بیشتر است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: دو روز پیش به وزیر نیرو اعلام کردیم که به جای ۱۸۹ روستا، این کار را با همین اعتبار برای یک هزار و ۱۸۹ روستا انجام خواهیم داد.

این مقام مسئول گفت: با یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتباری که که در قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) برای ما در نظر گرفته شده است، پیش‌بینی ما این است که آبرسانی به حدود یک هزار و ۱۰۰ روستا را در خوزستان با این مبلغ انجام دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی