تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

بارش برف و باران در ۱۰ استان کشور

صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات ضمن اشاره به فعالیت سامانه بارشی در جنوب و جنوب غرب کشور از بارش برف و باران در ۱۰ استان طی امروز (۸ دی‌ماه) خبر داد.

کد خبر: ۱۱۷۴۲۴
۱۰:۵۱ - ۰۸ دی ۱۴۰۰

بارش برف و باران در ۱۰ استان

دیدارنیوز ـ صادق ضیاییان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی ۲۴ ساعت آینده سامانه بارشی در جنوب غرب و بخش‌هایی از جنوب کشور فعال است. بر این اساس در استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه وبویر احمد، لرستان، ایلام، فارس، بوشهر، هرمزگان و نیمه جنوبی استان‌های سیستان وبلوچستان و کرمان بارش باران گاهی وقوع رعد و برق و و وزش باد پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات بارش برف انتظار می‌رود.

وی افزود: پنجشنبه (۹دی ماه) علاوه برمناطق ذکر شده در خراسان جنوبی، اصفهان، یزد و برخی نقاط غرب کشور نیز بارش رخ می‌دهد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در ادامه گفت: جمعه (۱۰دی ماه) فعالیت سامانه بارشی در شرق هرمزگان، جنوب کرمان، سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و شمال شرق یزد خواهد بود و در لرستان، اصفهان، شمال استان‌های فارس و اصفهان بارش پراکنده رخ می‌دهد و بعدازظهرسامانه به‌تدریج از شرق کشور خارج می‌شود.

وی اضافه کرد: شنبه (۱۱دی ماه) در برخی مناطق بوشهر، جنوب فارس هرمزگان، جنوب کرمان و جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان بارش پراکنده رخ می‌دهد و یکشنبه (۱۲دی ماه) سامانه بارشی جدیدی از جنوب غرب وارد کشور می‌شود و سبب بارش درنیمه جنوبی کشور خواهد شد.

به گفته ضیاییان طی روز‌های پنج شنبه (۹دی ماه) و جمعه (۱۰دی ماه) خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج و توفانی پیش‌بینی می‌شود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۹دی ماه) صاف تا قسمتی ابری و غبارآلود با حداقل دمای ۱و حداکثر دمای ۱۱درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۰دی ماه) صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (۸و ۹دی ماه) بندرعباس با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و تبریز با دمای ۲- و ۱- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: ایسنا
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی