تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

زمین بی طرف به ضرر پرسپولیس و سپاهان شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به بازی سخت این تیم با سپاهان اصفهان گفت: نسبت به رأی بازی در زمین بی‌طرف اعتراض دارم. به نظرم رای‌های عجیب و غریبی صادر شده است.

کد خبر: ۱۱۷۴۰۱
۲۱:۰۷ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

زمین بی طرف به ضرر پرسپولیس و سپاهان شد
دیدارنیوز:
یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و سپاهان اصفهان گفت: از اینکه به شهر خوب و با صفای اراک آماده ایم، خوشحالیم و از هواداران که در مسیر هتل و فرودگاه از ما استقبال کردند تشکر می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از دیدار حساس فردا با سپاهان صحبت کرد و افزود: می‌دانیم یک بازی خیلی مهم و حساس در پیش داریم. هر دو تیم از نظر فنی در سطح بالای لیگ برتر هستند. فکر می‌کنم یکی از فنی‌ترین بازی‌های لیگ باشد. همه می‌دانیم کیفیت سپاهان با امکانات و بازیکنان و مربیان خوبی که در اختیار دارد چقدر است و آنها از مدعیان قهرمانی هستند؛ از آن طرف ما هم پرسپولیس هستیمو از زمان تأسیس باشگاه تا کنون دنبال قهرمانی بودیم و برای ان جنگیدیم.

گل محمدی درباره انکه بازی در اراک برگزار می‌شود و این تیم دو بازی قبلی خود در این شهر را بازنده بوده است، تاکید کرد: نتایج بازی‌های قبلی هیچ تضمینی در برد و باخت تیم در آینده ندارد. خوب نیست موضوعات و نتایج گذشته را به این دیدار ربط دهیم. فردا یک بازی جدید برای پرسپولیس است.

سرمربی سرخپوشان درباره انتشار لوگوی باشگاه پرسپولیس بدون ستاره از سوی باشگاه سپاهان اصفهان تصریح کرد: روی مباحث فنی تمرکز مربیان معطوف است. آقای محرم نویدکیا هم در جریان این اتفاق نبوده و بخش رسانه‌ای سپاهان باید پاسخ بدهد. اولین چیزی که باید رعایت شود احترام به همدیگر است که به جذاب شدن یک رقابت کمک می‌کند.

وی درباره انتخاب زمین بی طرف برای تقابل سپاهان و پرسپولیس نیز اعتراض کرد و گفت: نسبت به رأی بازی در زمین بی‌طرف اعتراض دارم. به نظرم رای‌های عجیب و غریبی صادر شده است. نباید این دو تیم که این همه فوتبال خوبی ارائه می‌دهند در یک زمین بی‌طرف بازی کنند. بازی در زمین بی‌طرف برای هر دو تیم خوب نیست. هر دو باشگاه استادیوم‌های مجهزی دارند. برای صادر کردن رأی های انضباطی باید همه جوانب را در نظر بگیرند. بازی در زمین بی‌طرف به نفع بعضی تیم‌های دیگر است که مدعی قهرمانی هستند. آن‌ها از این رأی سود می‌برند و پرسپولیس و سپاهان متضرر می‌شوند. رأیی که صادر شده بیش‌تر به نفع دیگر مدعیان قهرمانی است. در واقع بیش‌تر به نفع مدعیان دیگر بوده است اما پرسپولیس و سپاهان متضرر شدند.

سرمربی پرسپولیس درباره صدور رأی کسر امتیاز علیه گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: اگر در این اتفاق به طور صددرصد باشگاه گل‌گهر مقصر بوده، بحثی نیست. نمی‌توان همه تقصیرات را به گردن باشگاه گل گهر انداخت. بخشی از این اتفاق مربوط به فدراسیون و روابط بین‌الملل است. بخشی از این ماجرا به خاطر عدم مسئولیت‌پذیری فدراسیون فوتبال است. رأی صادر شده علیه گل‌گهر، منافع همه باشگاه‌ها را زیر سوال برده است. رأی صادر شده در حق تیم‌های دیگر غیرمنصفانه است. این که دو سه باشگاه از این رأی منفعت ببرند، دلیل بر ضرر کردن خیلی از باشگاه از جمله پرسپولیس است. امتیازهایی که لحاظ شده، نباید از الان لحاظ شود. سازمان لیگ اشتباه بزرگی کرد. آقایان عجله کردند.

گل محمدی درباره انتخاب وحید کاظمی به عنوان داور مسابقه گفت: به این انتخاب اعتراض رسمی نداشتیم و پیش قضاوتی هم نسبت به این انتخاب نمی‌کنیم. اگر صحبتی باشد بعد از بازی می گویم. برای تیم داوری آرزوی موفقیت داریم. امیدوارم تمرکز کافی داشته باشند.

یحیی درباره حاشیه‌های به وجود آمده برای مهدی مهدوی‌کیا تصریح کرد: خیلی راحت از روی اسامی رد نشویم. کافی است یک نگاه به گذشته داشته باشیم تا ببینیم مهدوی کیا چه فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها برای تیم ملی ایران و اهتزاز پرچم ایران کرده است. او از خود و جانش گذشته است. یادم هست در جام جهانی ۲۰۰۶، مهدی مهدوی‌کیا از ناحیه کمر مصدومیت شدیدی داشت و فکر می‌کردیم به بازی‌ها نمی‌رسد اما صبح تا شب فیزیوتراپی می‌کرد تا با درد و آمپول برای تیم ملی بازی کند. خیلی‌ها این مسائل را نمی‌دانند و زود هم فراموش می‌کنند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: او یکی از بهترین بازیکنان ایران در جام جهانی بود. همین موضوع یک نمونه است ولی خیلی راحت درباره کسی که باعث افتخار و سربلندی کشورمان شده، به خاطر یک اتفاقی که نمی‌دانیم چطور رقم خورده، موضع می‌گیریم. کسانی درباره او توییت می‌زنند که وقتی مهدوی‌کیا برای تیم ملی بازی می‌کرد، کودک بودند و به راحتی او را تخریب می‌کنند. یک ذره قدرشناس باشیم و گذشته افراد را بهتر ببینیم که چه کارهایی برای کشور کرده است. به نظرم در این مساله مهدی چیزی را از دست نداده است. این ما هستیم که با قضاوت‌هایمان او را از دست دادیم.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی