تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

وعده شهرداری تهران برای راه اندازی سه بازار گل در پایتخت

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه تا قبل از پایان سال سه نقطه بازار گل ساختمانی و نه دستفروشی را در جنوب، شرق و غرب تهران در نظر خواهیم گرفت، گفت: سه بازار گل فاخر را در شهر تهران راه اندازی خواهیم کرد.

کد خبر: ۱۱۷۳۵۶
۱۵:۰۷ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

 راه اندازی سه بازار گل در پایتخت

دیدارنیوز ـ جلال بهرامی در سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوالات و تذکرات اعضای شورا درباره بازار گل شهید محلاتی و همچنین موضوع دستفروشان گفت: الان اگر ده هزار دستفروش را ساماندهی کنیم سال بعد حتما ده هزار دستفروش دیگر خواهیم داشت. باید کاری کنیم و چارچوبی برای این موضوع داشته باشیم و آن را ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به برگزاری جلسات با اتاق اصناف گفت: ۸۰ صنف زیرمجموعه این اتاق است و دستفروشان نیز عموما متعلق به این اصناف هستند. خیلی از آن‌ها از مغازه جنس‌ها را به خیابان منتقل می‌کنند و گفتیم باید یکبار مشخص کنید چند صنف موجود است و چقدر ظرفیت بازار روز ایجاد کنیم و بعد از آن پلیس ورود کند. چرا شهرداری ورود کند؟

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در برخی از اماکنی که تعیین کردیم ۳۰ درصد کسبه حاضر نشدند، گفت: ۳۰ درصد دستفروشان در مکان مناسب‌تر حضور پیدا نکردند و این پیغام دارد که چرا در یک جای رسمی نمی‌آیند؟.

وی ادامه داد: مسأله را در صحن شورا توضیح نمی‌دهم و در جلسه هم اندیشی به آن اشاره خواهم کرد. ما انسان محور برخورد می‌کنیم نه مکان محور. در مورد بازار گل و گیاه قول می‌دهم تا قبل از پایان سال سه نقطه بازار گل ساختمانی و نه دستفروشی در جنوب، شرق و غرب تهران در نظر بگیریم و سه بازار گل فاخر را در شهر تهران راه اندازی کنیم و کسبه را به آنجا انتقال دهیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی