تیتر امروز

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هزینه عملیات «وعده صادق» چقدر بود؟/ «دست ما هنوز رو نشده»

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

پیش‌بینی هواشناسی امروز ۱۴۰۰/۱۰/۰۷

بر اساس نقشه‌های تحلیلی سازمان هواشناسی ایران، امروز ۷ دی ماه در شهر‌های پرجمعیت و صنعتی جوی آرام خواهیم داشت.

کد خبر: ۱۱۷۳۳۷
۱۳:۰۷ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

هواشناسی امروز

دیدارنیوز ـ با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی ایران، امروز ۷ دی ماه جوی آرام در کشور همراه با افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت خواهیم داشت.

روز چهارشنبه سامانه بارشی وارد کشور و در استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب کرمان و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز سیب بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات استان‌های فارس و کرمان سبب بارش برف می‌شود.

پنجشنبه علاوه بر این مناطق در استان‌های یزد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، برخی نقاط استان‌های اصفهان، لرستان و ایلام بارش خواهیم داشت. شدت بارش‌ها در این دو روز در استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویر احمد و نیمه جنوبی خوزستان است.

به نقل از سازمان هواشناسی ایران، روز جمعه عمده بارش‌ها در نیمه شرقی کشور خواهد بود و در جنوب غرب، غرب همچنین در استان‌های فارس و بوشهر بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ورود موج بارشی جدیدی از سمت جنوب به کشور طی روز شنبه در استان‌های بوشهر، فارس، هرمزگان، جنوب استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و جزایر واقع در خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان سبب بارش می‌شود.

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز از چهارشنبه تا شنبه هفته آینده مواج خواهند بود.

آسمان تهران فردا نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱ و حداکثر دمای ۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی امروز و فردا بندرعباس با دمای ۱۸ و ۱۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و تبریز با دمای ۱- و صفر درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

منبع: فرادید
برچسب ها: هواشناسی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی