تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

تماس تلفنی لاوروف و لاپید درباره موضوعات کلیدی

وزارت خارجه روسیه از گفت‌وگوی تلفنی وزیر خارجه این کشور با همتای صهیونیستی‌اش درباره مسائل دوجانبه میان دو طرف خبر داد.

کد خبر: ۱۱۷۳۱۹
۱۱:۱۴ - ۰۷ دی ۱۴۰۰

تماس تلفنی لاوروف و لاپید درباره موضوعات کلیدی

دیدارنیوز ـ به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه این کشور و یائیر لاپید، همتای صهیونیست وی در تماسی تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.

طبق این بیانیه، لاوروف و لاپید در این تماس تلفنی که توسط طرف اسرائیلی انجام شد درباره مسائل دوجانبه میان دو طرف رایزنی کردند.

دو طرف همچنین بر تقویت روابط دوجانبه در زمینه تجاری و اقتصادی تاکید کردند.

وزرای خارجه روسیه و رژیم صهیونیستی همچنین درباره توسعه بیشتر همکاری‌ها میان دو طرف در عرصه بین‌المللی، از جمله مقابله قاطعانه با تلاش‌ها برای دادن شخصیت قهرمانانه به "نازیسم" و ​​بررسی نتایج جنگ جهانی دوم گفتگو کردند.

فارس نیز نوشت: وزارت خارجه رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه‌ای درباره رایزنی تلفنی وزیر خارجه این رژیم با «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، یائیر لاپید وزیر خارجه رژیم صهیونیستی روز دوشنبه (دیروز) با سرگئی لاوروف همتای روس خود در مورد «تعدادی از مسائل منطقه‌ای و همچنین موضوعات کلیدی» گفتگو کرد.

این وزارتخانه توضیحات بیشتری درباره رایزنی تلفنی یائیر لاپید با سرگئی لاوروف وزرای خارجه روسیه و رژیم صهیونیستی ارائه نداد.

وزارت خارجه روسیه هم درباره رایزنی تلفنی لاوروف و لاپید بیانیه صادر کرد. به روایت مسکو، لاوروف و لاپید در تماس تلفنی درباره احیای حقوق مالکیت روسیه بر اماکن تاریخی در رژیم صهیونیستی و مخالفت با تلاش‌ها برای بازنگری در نتایج جنگ جهانی دوم گفتگو کردند.

وزارت خارجه روسیه همچنین خبر داد، گفت‌وگوی تلفنی روز دوشنبه وزرای خارجه روسیه و رژیم صهیونیستی از طرف لاپید انجام شده است.

رایزنی تلفنی لاوروف با لاپید که وزیر خارجه و نخست‌وزیر گردشی رژیم صهیونیستی است در شرایطی انجام شده که وی روز گذشته در اظهاراتی درباره آغاز دور هشتم مذاکرات وین با موضوع رفع تحریم‌های غیرقانونی ایران گزافه‌گویی کرده بود.
لاپید روز گذشته ضمن تکرار اتهام‌زنی‌ها به ایران گفت: «اسرائیل با هر توافقی مخالفت ندارد. یک توافق خوب، موضوعی خوب خواهد بود. ما با توافقی که باعث نظارت واقعی بر برنامه هسته‌ای، پول و شبکه ترور ایران نشود، مخالف هستیم»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی