تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

هیئت مدیره جدید پرسپولیس احتمالا چهارشنبه انتخاب می‌شود

در حالی که سرمربی و بازیکنان تیم پرسپولیس از مجید صدری به عنوان مدیر عامل حمایت کرده‌اند، روز چهارشنبه احتمالا هیئت مدیره جدید این باشگاه معرفی خواهد شد.

کد خبر: ۱۱۷۲۶۴
۱۷:۰۸ - ۰۶ دی ۱۴۰۰

هیئت مدیره جدید پرسپولیس

دیدارنیوز: احتمال انتخاب هیات مدیره پرسپولیس در روز چهارشنبه زیاد است. جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس به احتمال فراوان روز چهارشنبه با حضور سه وزیر برگزار خواهد شد.

مشکلات باشگاه پرسپولیس از تعیین تکلیف واریزی‌های باشگاه برای کالدرون تا نگرانی از بلوکه شدن وجه سنگین قسط سوم از یک سو و ماجرای مجوز حرفه‌ای از سوی دیگر باعث شد حمید سجادی از معرفی هیات مدیره و مدیر جدید صرف نظر کند. اما با رفع این مسائل به نظر می‌رسد انتخاب و معرفی کادر مدیریتی باشگاه پرسپولیس طی روز‌های آینده انجام گیرد.

همان طور که پیش‌تر نوشتیم رضا درویش و مهرعلی باران چشمه آخرین گزینه‌های سجادی هستند که هنوز هم شانس دارند. هرچند باران چشمه شخصا از تمایل نداشتن خود برای حضور در این پست خبر داده و شانس رضا درویش نیز به حداقل رسیده است.

جالب این که روز گذشته رسانه‌ها از سیروس محجوب، مدیر سابق ملوان به عنوان گزینه جدید یاد کرده اند که البته پیگیری‌های ما برای این گزینه به جایی نرسید. در این میان پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که به احتمال زیاد تکلیف مدیریت پرسپولیس روز چهارشنبه مشخص شود چرا که تا امروز که آخرین مهلت برای ارسال تازه‌ترین مدارک در پرونده مجوز حرفه‌ای بود، وزارت ورزش پیگیری موضوع مجوز حرفه‌ای را در اولویت قرار داده بود.

از وزارت ورزش خبر می‌رسد احتمالا جلسه مجمع باشگاه پرسپولیس، روز چهارشنبه برگزار می‌شود تا تکلیف مدیریت سرخپوشان مشخص شود. در این جلسه وزرای ورزش، اقتصاد و دادگستری حضور خواهند داشت و هیات مدیره جدید هم معارفه خواهند شد.

حال باید دید درنهایت تکلیف مدیریت باشگاه پرسپولیس این هفته مشخص خواهد شد یا نه.

یحیی گل محمدی و بازیکنان پرسپولیس شب گذشته در شبکه‌های اجتماعی با یک متن مشترک از مجید صدری حمایت کردند. همین حمایت‌ها نشان می‌دهد داستان انتخاب مدیری غیر از صدری برای مدیرعاملی پرسپولیس جدی‌تر شده است.

منبع: طرفداری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی