تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

عیادت شهردار اهواز و جمعی از مسئولین شهری از مصدومان تصادف زنجیره ای اهواز-خرمشهر

کد خبر: ۱۱۷۱۸۸
۲۲:۲۷ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

عیادت شهردار اهواز و جمعی از مسئولین شهری از مصدومان تصادف زنجیره ای اهواز-خرمشهر

دیدارنیوز خوزستان:ظهر امروز امینی شهردار اهواز به همراه سیاوش محمودی رئیس شورای شهر و امیر آهن جان مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز با حضور در بیمارستان شهید بقایی از مصدومان حادثه تصادف زنجیره‌ای محور اهواز خرمشهر عیادت کرده و ضمن ابراز همدردی با آنها از روند درمان حادثه‌دیدگان مطلع شدند.

امینی در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده‌های داغدار این حادثه و توصیه به شهروندان به منظور رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تصریح کرد: تمامی تمهیدات لازم جهت بهبود حال حادثه‌دیدگان با رئیس بیمارستان شهید بقایی اندیشیده شده است..

گفتنی است در حادثه تصادف زنجیره‌ای محور اهواز خرمشهر که صبح روز شنبه مقارن ساعت ۷:۱۵ صبح رخ داد، متاسفانه از ۷ مصدوم اعزام شده به بیمارستان بقایی ۵ نفر در دم جان خود را از دست دادند و دو تن از مصدومین تحت مراقبت قرار گرفتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی