تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
معاون سازمان محیط زیست:

وضعیت گونه‌های حیات وحش کشور مساعد نیست

حسن اکبری، معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست گفت، وضعیت گونه‌های حیات وحش کشور مساعد نیست.

کد خبر: ۱۱۷۱۷۸
۱۶:۱۷ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

وضعیت گونه‌های حیات وحش کشور

دیدارنیوز ـ به گزارش سازمان حفاظت محیط زیست، تفاهمنامه همکاری بین معاونت محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی و پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار با رویکرد ارائه راه حل‌های نوآورانه و دانش محور برای ارزیابی، پایش و نظارت در مدیریت مناطق چهارگانه با هدف رفع مشکلات محیط زیستی موجود در بوم‌سازگان‌های طبیعی و تنوع زیستی کشور به امضاء رسید.

معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان محیط زیست در مراسم امضای این تفاهمنامه با بیان اینکه پژوهش می‌تواند ما را در بخش محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی یاری کند، گفت: معاونت محیط‌زیست طبیعی می‌تواند تمام امکانات خود را برای انجام طرح‌های پژوهشی در اختیار پژوهشکده محیط‌زیست و توسعه پایدار قرار دهد.

حسن اکبری با بیان اینکه وضعیت گونه‌های حیات وحش کشور مساعد نیست، گفت: با توجه به رسالت و وظایفی که در حوزه محیط‌زیست طبیعی داریم، برای جلوگیری از انقراض گونه‌ها نیاز است بخشی از اعتبارات را به حوزه اجرایی اختصاص دهیم تا بتوانیم موانع را رفع کنیم و بخشی دیگر را به حوزه پژوهش اختصاص دهیم، تا برای رسیدن به راه حل‌های لازم در جهت حفظ گونه‌های جانوری و گیاهی کشور هزینه شود.

رئیس پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار نیز در مراسم امضای این تفاهمنامه با بیان اینکه پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار نقش بازوی علمی و پژوهشی سازمان را دارد، گفت: ماموریت داریم تا معضلات و مشکلات حوزه‌های مختلف سازمان حفاظت محیط زیست را اخذ و با استفاده از ظرفیت‌های پژوهشکده، بخشی از این مشکلات را با تحقیق و پژوهش حل کنیم.

روانبخش شیردم وی اظهار داشت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا با همکاری و پتانسیل موجود در معاونت محیط زیست طبیعی بتوانیم محور‌های این تفاهم نامه را عملیاتی کنیم.

وی گفت: رویکرد پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار، یک رویکرد همکاری محور است جهت رفع نیاز‌های سازمان حفاظت محیط زیست و ما آمادگی داریم تا در حوزه‌های مختلف با توجه به توانمان چالش‌ها و معضلات محیط زیستی را از طریق پژوهش شناسایی و رفع کنیم.

منبع: ایرنا
برچسب ها: محیط زیست
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی