تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گران‌ترین خودرو‌های بازار را بشناسید

بررسی قیمت‌ها در میان خودرو‌های لاکچری، از وجود خودروی ۹.۵ میلیارد تومانی در بازار تهران حکایت دارد. این خودرو در طول یک ماه گذشته در حدود یک میلیارد تومان افزایش داشته است.

کد خبر: ۱۱۷۱۶۶
۱۵:۱۴ - ۰۵ دی ۱۴۰۰

گران‌ترین خودرو‌های بازار

دیدارنیوز ـ نگاهی به آگهی‌های فروش نشان می‌دهد که خودرو بی‌ام‌و سری ۷ ۷۳۰ li در حدود ۹ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد. این خودرو در طول یک ماه گذشته در حدود یک میلیارد تومان افزایش داشته است. یعنی از ۸ میلیارد و ۶۰۰ هزار تومان به ۹ میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

از سوی دیگر، در میان خودرو‌های گران بازار، خودرو بی‌ام‌و سری ۵ سدان ۵۳۰ i مدل ۲۰۱۸ در بازار ۶ میلیارد تومان قیمت دارد. این خودرو در طول یک ماه گذشته افزایش ۲۰۰ میلیون تومانی را تجربه کرده است.

در این میان، خودرو بنز جزو گران‌های بازار خودرو است که بنز کلاس E E ۲۰۰ مدل ۲۰۱۸ با قیمت ۷ میلیارد و ۳۵۰ میلیارد تومان به فروش می‌رود. این خودرو از رشد ۲۵۰ میلیون تومانی در طول یک ماه برخوردار بوده است.

تویوتا راوفور دو دیفرانسیل مدل ۲۰۱۸ نیز با قیمت ۳ میلیارد و ۱۰۰ هزار تومان در بازار دیده می‌شود.

برچسب ها: قیمت خودرو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی