تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی توسط پلیس ماهشهر

فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در راستای برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت، طرح ارتقا امنیت اجتماعی به مدت یک هفته در سطح شهرستان خبر داد.

کد خبر: ۱۱۷۰۱۲
۱۸:۱۰ - ۰۳ دی ۱۴۰۰

اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی توسط پلیس ماهشهر

به گزارش دیدارنیوز خوزستان، سرهنگ فرشاد کاظمی فرمانده انتظامی ماهشهر اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف برخورد با مجرمان و مخلان نظم و امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی به مدت یک هفته در سطح شهرستان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس با اقدامات تخصصی و گشت زنی محسوس و نامحسوس 17 متهم را به جرم سرقت و حمل سلاح غیر مجاز شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس به 54 فقره انواع سرقت عادی و 3 فقره سرقت به عنف اعتراف کردند و در این زمینه ماموران پلیس 3 دستگاه خودرو ، یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی و 10 قبضه اسلحه (6 قبضه جنگی و 4 قبضه شکاری) و 34 عدد فشنگ کشف کردند.

فرمانده انتظامی ماهشهر اضافه کرد: این طرح به جهت امنیت و آسایش شهروندان به طور مستمر اجرا خواهد شد و از شهروندان می خواهیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از افراد سودجو و قانون گریز مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن به پلیس ۱۱۰ اعلام تا نسبت به شناسایی و دستگیری آنان اقدام شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی