تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازارچه مرزی اروندکنار بازگشایی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت:به یاری خدا هفته آینده کار تجارت بازرگانی در این منطقه رونق می‌گیرد و به دنبال توسعه آن هستیم.

کد خبر: ۱۱۷۰۰۵
۱۹:۱۱ - ۰۲ دی ۱۴۰۰

بازارچه مرزی اروندکنار بازگشایی می‌شود

به گزارش دیدارنیوز خوزستان، آقارضا فتوحی، در جمع خبرنگاران از بازگشایی بازارچه مرزی اروندکنار پس از 6 سال خبرداد و اظهار داشت: با توجه به بازدیدی که دو ماه اخیر توسط مسئولان و استاندار خوزستان از این منطقه صورت گرفت، بنابراین گذاشته شده که باتوجه به وضعیت حاکم در این منطقه جهت توسعه اقتصاد و اشتغال تصمیم‌هایی گرفته شود که گمرگ بیش از گذشته پیگیر وظایف قانونی خود باشد و سازمان صنعت، معدن و تجارت نماینده ای در این منطقه داشته باشد تا 30 غرفه این بازارچه فعال شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان عنوان داشت: هماهنگی‌های لازم با اتاق بازرگانی صورت گرفت تا بازرگانانی را به این بندر و منطقه بیاوردند که موجب رونق راه و روش اقتصادی شوند و اثرگذاری مناسبی برای درآمدزایی مردم منطقه داشته باشند.

فتوحی با اشاره به سابقه تاریخی آبادان در بازرگانی و تجارت بیان داشت:با توجه به ظرفیت‌های مختلف آبادان درشیلات، بازرگانی، خرما و صنایع وابسته به آن می تواند اشتغالزایی مناسب و رونق اقتصادی مؤثری داشته باشد در این راستا نیز تصمیماتی گرفته شد که با نظر تصمیمات تخصصی این اتفاق در آینده نزدیک برای بخش کشاورزی (نخیلات و شیلات) رخ دهد.

وی گفت: باتوجه به هماهنگی که توسط معاونت امنیتی استانداری صورت گرفت، بناشد تا سفر دیگری به این منطقه داشته باشند تا کار ترخیص لنج‌ها صورت گیرد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی