تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

خداحافظی امیر فالحی داور خوزستانی و پرسنل امور ورزش شرکت بر روی دست ملی‌پوشان

کد خبر: ۱۱۶۹۸۴
۲۳:۱۲ - ۰۱ دی ۱۴۰۰

خداحافظی امیر فالحی داور خوزستانی و پرسنل امور ورزش شرکت بر روی دست ملی‌پوشان

به گزارش دیدارنیوز خوزستان،  به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل گروه ملی صنعتی فولاد ایران آقای امیر فالحی یکی از کارشناسان برتر امور ورزش و تفریحات سالم گروه ملی و داور خوزستانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در بازی دوستانه ایران – بلاروس از دنیای داوری خداحافظی کرد. 

 وی که قضاوت این دو تیم در بوشهر را برعهده داشت در پایان این بازی به طور رسمی با دنیای داوری خداحافظی کرد. ملی پوشان ایران در پایان بازی سوم با بلاروس برای تقدیر از زحمات امیر فالحی او را روی دست خود همانند آدم های قهرمانی به هوا پرتاب کردند. 

 به درخواست هاشم پور سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران او در عکس پایانی بازی به همراه دو تیم حاضر و پیراهن شماره 11 تیم ملی فوتبال ساحلی هم به این داور خوزستانی اهداء شد. 
 
خداحافظی زود هنگام ایشان به این دلیل بود که ایشان با از خود گذشتگی ، ایثار ورزشکارانه و جوانمردانه جای خود را به داور جوان شمالی بنام جواد فلاحی داد تا روحیه جوانمردی را در عرصه ورزشی خود زنده نگه دارد.

فالحی بازی های بین المللی زیادی از جمله اسپانیا، اوکراین، آذربایجان، عمان، لبنان، بلاروس و ... رو سوت زده است.

جالب اینکه بدانید این داور ۴۲ ساله خوزستانی استاد دانشگاه، آشپز و یک خوشنویس ماهر است و در سال گذشته در کلاس آموزش آنلاین داوری از سوی فیفا به همراه یک داور عراقی به عنوان بهترین داور برگزیده شد.

برچسب ها: خوزستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی