تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

استرداد کلاهبردار ۲۰ هزار میلیارد تومانی به کشور

سردار هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از دستگیری و استرداد فردی به اتهام ۲۰ هزار میلیارد تومان کلاهبرداری به کشور خبر داد.

کد خبر: ۱۱۶۹۷۶
۱۵:۳۹ - ۰۱ دی ۱۴۰۰

استرداد کلاهبردار ۲۰ هزار میلیارد تومانی به کشور

دیدارنیوز ـ به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار هادی شیرزاد، رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تشریح این خبر اظهار داشت: براساس دستور مقامات قضائی، فردی به اتهام کلاهبرداری به مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان تحت پیگرد قانونی قرار گرفت.

وی افزود: متهم با همدستی چند نفر دیگر، با ایجاد چندین شرکت صوری و گشایش اعتبار اسنادی جهت واردات کالا به ایران در خارج از کشور با استفاده از جعل اسناد، کالای تقلبی را به جای کالا‌های واقعی به کشور ارسال می‌کرد.

رئیس پلیس بین‌الملل فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: پس از تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهم به یکی از کشور‌های منطقه متواری شده که با استفاده از ظرفیت‌های موجود در بانک‌های اطلاعاتی سازمان اینترپل محل اختفای وی شناسایی شد.

وی اظهار داشت: با هماهنگی‌های لازم با مراجع مربوطه داخلی و سازمان اینترپل، علیه وی اعلان قرمز صادر و متعاقبا این متهم اقتصادی با همکاری اینترپل آن کشور دستگیر شد.

سردار شیرزاد با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت‌های موجود در کشور محل اختفاء، متهم امروز از طریق مرز هوایی و فرودگاه امام خمینی (ره) به کشور انتقال یافت، افزود: برای طی کردن مراحل قانونی و پلیسی تحویل مقامات قضائی شد.

منبع: ایرنا
برچسب ها: پلیس پایتخت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی