تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ رئیس کمیسیون اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

«آنچه در وین اتفاق می‌افتد» موضوع رایزنی سالیوان با بنت

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت آنچه در مذاکرات وین اتفاق می‌افتد پیامد‌های عمیقی برای ثبات خاورمیانه و امنیت اسرائیل در سال‌های آینده دارد.

کد خبر: ۱۱۶۹۶۶
۱۴:۵۱ - ۰۱ دی ۱۴۰۰

«آنچه در وین اتفاق می‌افتد» موضوع رایزنی سالیوان با بنت

دیدارنیوز ـ «جِیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید که به فلسطین اشغالی سفر کرده، امروز (چهارشنبه) با «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی دیدار کرد.

رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که دستور کار اصلی دیدار بنت و سالیوان، موضوع برنامه هسته‌ای ایران و مذاکرات احیای برجام درباره بازگشت آمریکا و ایران به برجام بود.

به نوشته پایگاه خبری «جوئیش‌پرس»، بنت در ابتدای این دیدار گفت: «من می‌خواهم بگویم که رابطه بین کابینه من و دولت بایدن، بین اسرائیل و ایالات متحده، مثل همیشه قوی است. قوی بودن و داشتن این دوستی معنادار به این معنی است که می‌توانیم در مورد همه چالش‌های مشترکی که با آن روبه‌رو هستیم، علنی و صریح صحبت کنیم؛ و این کاری است که ما انجام خواهیم داد».

وی با مهم دانستن مذاکرات وین برای تل‌آویو، اظهار داشت: «این روز‌ها خیلی مهم هستند، آنچه در وین اتفاق می‌افتد پیامد‌های عمیقی برای ثبات خاورمیانه و امنیت اسرائیل در سال‌های آینده دارد؛ و به همین دلیل است که این یک جلسه به موقع است».

مشاور امنیتی کاخ سفید نیز در ابتدای این دیدار گفت: «آن‌ها (سران آمریکا) از من خواستند که این هفته، حتی درست قبل از کریسمس، به اینجا بیایم، زیرا در یک مقطع حساس برای هر دو طرف ما در مورد یک سری مسائل امنیتی، مهم است که کنار هم بنشینیم و یک استراتژی مشترک، یک دیدگاه مشترک، و راهی را پیدا کنیم که اساساً منافع شما و ما را تضمین کند».

به نوشته جوئیش‌پرس، سالیوان ادامه داد: «ما معتقدیم که این منافع، مانند ارزش‌هایی که دولت‌های ما بر اساس آن‌ها ساخته شده‌اند، عمیقا مشترک بوده و عمیقاً احساس می‌شوند. رئیس جمهور [جو بایدن]همچنین از من خواست از شما به خاطر آن لحظه سخت در ماه آگوست که شما در آمریکا بودید و ما متحمل یک حمله تروریستی بزرگ در افغانستان شده بودیم، تشکر کنم».

او پیش از این نیز با «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی دیدار و رایزنی کرده بود.

در ادامه فضاسازی‌ها و ادعا‌های مقامات رژیم صهیونیستی برای سیاه‌نمایی کردن درباره ایران در جامعه جهانی و از مسیر خارج کردن مذاکرات وین، بنی گانتس وزیر جنگ این رژیم با درخواست از آمریکا برای متوقف کردن پیشرفت برنامه هسته‌ای ایران، مدعی شد تهران در مذاکرات وین جدی نیست.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی