تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

آیت‌الله جنتی: ارادت ما به حضرت عیسی (ع) از مسیحیان کمتر نیست

آیت‌الله جنتی با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) به مسلمانان و مسیحیان جهان تصریح کرد: حضرت عیسی (ع) متعلق به قشر و ملت خاصی نیست، ایشان متعلق به هم مردم دنیا است.

کد خبر: ۱۱۶۹۶۵
۱۴:۴۸ - ۰۱ دی ۱۴۰۰

آیت‌الله جنتی: ارادت ما به حضرت عیسی (ع) از مسیحیان کمتر نیست

دیدارنیوز ـ به نقل از شورای نگهبان، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان صبح امروز در نطق پیش از دستور جلسه شورای نگهبان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها گفت: مظلومیت آل الله بخصوص حضرت زهرا (س) انسان را متاثر می‌کند.

وی ادامه داد: رسم است وقتی فردی از دنیا می‌رود مراسم عزاداری برگزار می‌کنند و به خانواده مصیبت دیده دلداری می‌دهند، اما راجع به حضرت فاطمه سلام الله علی‌ها چه اتفاقی افتاد که غیر از مصیبت پدر (پیامبر گرامی اسلام) مصیبت تنهایی، غربت، بی‌کسی و بدرفتاری‌ها موجب می‌شود حضرت به ناچار خارج از مدینه و بر سر مزار حضرت حمزه گریه و عزاداری کند.

دبیر شورای نگهبان تاکید کرد: امیدوارم خداوند ما را با اهل بیت (ع) محشور کند و توفیق دهد راهشان را ادامه دهیم.

جنتی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد حضرت عیسی (ع) به مسلمانان و مسیحیان جهان تصریح کرد: حضرت عیسی (ع) متعلق به قشر و ملت خاصی نیست، ایشان متعلق به هم مردم دنیا است.

وی افزود: علاقه و ارادت ما به حضرت عیسی (ع) اگر بیشتر از مسیحیان نباشد، کمتر نیست؛ چراکه با آموزه‌ها و منابع اسلامی نیز شناخت کاملی از حضرت عیسی (ع) ایجاد می‌شود.

دبیر شورای نگهبان ابراز امیدواری کرد خداوند توفیق دهد از انبیاء الهی پیروی کنیم و راهشان را مخلصانه ادامه دهیم.

جنتی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد درگذشت آیت‌الله شاهرودی، فقدان ایشان را مصیبت بزرگی دانست و اظهار کرد: خداوند ایشان را با اولیاء الله محشور کند.

وی ادامه داد: آیت‌الله شاهرودی خدمات زیادی به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دادند و آثار بسیار خوبی داشتند که امیدوارم فرزندان ایشان این آثار را حفظ کنند.

دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه نام و یاد آیت‌الله شاهرودی را فراموش نمی‌کنیم، خاطرنشان کرد: خداوند آیت‌الله شاهرودی را رحمت و روحشان را شاد کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی