تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

شهردار تهران: ناوگان مترو دچار کمبود‌هایی است

شهردار تهران با اشاره به حادثه برخورد دو رام قطار در خط پنج مترو اعلام کرد: این ناوگان در بخش تجهیزات دچار کمبود‌هایی است که باید در راستای تقویت حمل و نقل ریلی اقداماتی انجام شود.

کد خبر: ۱۱۶۹۴۲
۱۲:۵۴ - ۰۱ دی ۱۴۰۰

 ناوگان مترو دچار کمبود‌هایی است

دیدارنیوز ـ علیرضا زاکانی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید خود از محل حادثه برخورد دو رام قطار در خط پنج مترو تهران در محدوده وردآورد گفت: علت اصلی این حادثه در کمیسیون سوانح بررسی و اعلام خواهد شد، اما آنچه که مشخص است که ناوگان مترو در بخش تجهیزاتی دچار کمبود‌هایی است و باید در این زمینه اقدامات جدی صورت بگیرد.

وی افزود: از حدود ۷:۱۰ امروز همکاران مشغول عملیات رهاسازی مسیر هستند و در ساعات آینده مسیر مترو تهران به کرج بازگشایی می‌شود البته تردد قطار‌های مترو از شهر کرج تا وردآورد فعالیت دارد و از منطقه وردآورد نیز مسافران از طریق اتوبوس به ایستگاه صادقیه منتقل می‌شوند.

شهردار تهران درباره آخرین مصدومان این حادثه نیز گفت: بخش عمده این مصدومان به صورت سرپایی درمان شدند که ۱۱ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و همچنین ۹ نفر نیز اکنون آماده ترخیص هستند و دو نفر همچنان در بیمارستان بستری هستند.

همچنین مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی از مسافران گفت: اورهال و یکپارچه سازی هر چه سریعتر مراکز فرمان در اولیت کاری این شرکت قرار دارد.

مهدی شایسته اصل اظهار داشت: از همه شهروندان که دچار مصدومیت شدند و همچنین عزیزانی که با تأخیر در برنامه کاری خود مواجه شدند پوزش می‌طلبیم.

وی ادامه داد: این اتفاق بیشتر از گذشته ضرورت بروزرسانی و اورهال سیستم‌های سیگنالینگ و یکپارچه‌سازی مراکز فرمان تمامی خطوط را اثبات کرد، انجام این موضوعات با قید اولویت در دستور کار شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه قرار خواهد گرفت.

شایسته اصل در ادامه با تأکید بر آنکه جبران نواقص و کوتاهی‌های گذشته نیازمند اقدامات جهادی است، تأکید کرد: از همکارانم می‌خواهم با تلاش و فعالیت جهادی و شبانه‌روزی، کم کاری‌های گذشتگان را جبران کرده تا دیگر شاهد حوادث این چنین نباشیم.

تصادف ۲ قطار در ایستگاه چیتگر خط ۵ مترو حرکت قطار‌های این خط را متوقف کرد.

خط ۵ مترو تهران از ایستگاه صادقیه تهران آغاز و تا گلشهر کرج ادامه دارد.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی