تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

بهترین دوره آموزش آرایشگری مردانه را با آموزشگاه معتبر عصر مو بگذرانید

از زمانی که اولین آرایشگرها قدم به جهان گذاشتند، مدت زمان زیادی می‌گذرد. یعنی همان موقع که انسان به مفهوم نظافت و آراستگی پی برد، نیاز به آرایشگری دیده می‌شد

کد خبر: ۱۱۶۹۲۹
۱۱:۴۲ - ۰۱ دی ۱۴۰۰

بهترین دوره آموزش آرایشگری مردانه را با آموزشگاه معتبر عصر مو بگذرانید

دیدارنیوز: از زمانی که اولین آرایشگرها قدم به جهان گذاشتند، مدت زمان زیادی می‌گذرد. یعنی همان موقع که انسان به مفهوم نظافت و آراستگی پی برد، نیاز به آرایشگری دیده می‌شد. امروزه آرایشگری به یکی از شغل‌های پر درآمد و مهم تبدیل شده است. حرفه‌ای که همه افراد جامعه برای زیبا شدن و آراسته به نظر رسیدن به آن نیاز دارند. با پیشرفت دنیای مد و از سوی دیگر اهمیت مردم به مقوله زیبایی باعث شده تا نیاز به وجود آرایشگران ماهر و توانمند بیشتر از هر زمان دیگری دیده شود.

برای چند دقیقه به کودکی‌تان برگردید و به آرزوهای‌تان فکر کنید. اگر یادتان باشد وقتی همه ما کودک بودیم مداوم با این سوال روبه‌رو می‌شدیم، وقتی که بزرگ شدی می‌خواهی چه کاره شوی؟ همه ما جواب متفاوتی برای این سوال داشتیم. برخی می‌گفتند دکتر و برخی دیگر هم مهندس و برخی هم آرایشگر. اگر شما جز همان افرادی هستید که از کودکی رویای آرایشگر شدن دارید و همیشه در میان خانواده این رویایی‌تان را مطرح می‌کردید، می‌توانید به آموزشگاه معتبر عصر مو اعتماد کنید. این آموزشگاه بهترین دوره آموزش آرایشگری مردانه را توسط اساتید حرفه‌ای برگزار می‌کند. مطمئنا با شرکت در این دوره به بزرگ‌ترین رویای‌تان سریع‌تر از آنچه تصور می‌کنید خواهید رسید.

برای شرکت در بهترین دوره آموزش آرایشگری مردانه روی لینک کلیک کنید.

اصلا یک آرایشگر مردانه چه کارهایی می‌کند؟

دیگر آن زمان گذشته که همه تصور می‌کردند، تنها خانم‌ها دوست دارند زیبا باشند و به زیبایی‌شان اهمیت می‌دادند. امروزه آقایانی هم که به سالن‌های آرایش مردانه مراجعه می‌کنند، مجموعه‌ای از کارهای متفاوت را از آرایشگر خود انتظار دارند. کارهایی مثل اصلاح صورت، کوتاهی، مدل دادن، رنگ کردن و حتی بافتن موها. موضوع به همینجا ختم نمی‌شود. گاهی اوقات برخی هم برای آنکه پوست درخشانی داشته باشند و آلودگی‌های محیطی را از روی پوست‌شان پاک کنند، برای پاکسازی پوست به آرایشگاه مردان مراجعه می‌کنند.

یک آرایشگر مردانه کسیست که به مشتریان خود مشاوره می‌دهد و در انتخاب مدل‌های مناسب به آن‌ها کمک می‌کند. به هر حال او همه روزه با گروه گسترده‌ای از مشتریان با خصوصیات مختلف در ارتباط است و با استفاده از هنر دستانش سعی بر زیبا شدن آقایان دارد.

چرا آرایشگری مردانه شغل مناسبی است؟

پیش از آنکه در بهترین دوره آموزش آرایشگری مردانه شرکت کنید، ما در اینجا دلایلی را مطرح کرده‌ایم که ثابت می‌کند آرایشگری مردانه شغل عالی و مناسبی است.

شادترین شغل دنیاست

آیا شما هم جویای شغلی هستید که بتوانید از هر لحظه آن لذت ببرید و لحظات شادی را تجربه کنید، آرایشگری حرفه مناسب شماست. از آنجایی که با زیبایی انسان‌ها در اتباط است و معمولا همه با چهره‌ای خندان از روی صندلی آرایشگاه شما جدا می‌شوند، این شادی به شما هم منتقل خواهد شد. آرایشگری به عنوان یکی از شادترین مشاغل در جهان انتخاب شده است. هرگز کسل‌کننده نیست و شما احساس خوبی در مورد خودتان خواهید داشت که مشتریان خود را فوق‌العاده جلوه می‌دهید.

شغلی که نیاز به خلاقیت دارد

آرایشگری مردانه یا زنانه فرقی نمی‌کند، شما باید همواره خلاقیت به خرج دهید. برای آنکه شما به عنوان یک آرایشگر مردانه همواره با چهره‌های متفاوت روبه‌رو می‌شوید و ممکن است هر کدام از آن‌ها به دنبال یک مدل خاص باشند. بنابراین برای آنکه همه آن‌ها را به سبک دلخواه‌شان برسانید، باید قوه خلاقیت‌تان را روشن کنید. بدون شک برخی از مشتریان ایده‌هایی را در ذهن دارند که می‌تواند محدود کننده باشد، اما هنوز هم خلاقیت در تعیین سبک‌ها نیز وجود دارد.

بهترین دوره آموزش آرایشگری مردانه را با آموزشگاه معتبر عصر مو بگذرانید

فرصت‌های متنوع دارید

یک آرایشگر به راحتی خودش می‌تواند انتخاب کند که در آرایشگاه، سالن، سالن‌های تئاتر، استودیو عکاسی و یا هتل کار کند. این یعنی تنوع و شما به راحتی می‌توانید فرصت‌ها و شرایط متفاوت را انتخاب و تجربه کنید. همچنین می‌توانید تصمیم بگیرید که در سطح بین‌المللی فعالیت کنید و یا در منطقه خود مشهور شوید. شما با فرصت‌های متنوعی روبه‌رو می‌شوید و می‌توانید برای به دست آوردن هر کدام از آن‌ها تلاش کنید. البته با شرکت در بهترین دوره آموزش آرایشگری مردانه و به دست آوردن مهارت‌های بیشتر فرصت‌های کاری‌تان بسیار بیشتر هم خواهد شد.

درآمد خوبی دارد

یکی از مهم‌ترین دلایلی که متقاضیان شغل آرایشگری افزایش یافته، درآمد مناسب آن است. از آنجایی که امروزه همه به زیبا شدن‌شان اهمیت می‌دهند، فرصت مناسب به دست آوردن درآمد‌های خوب هم برای بیشتر آرایشگران فراهم می‌شود. به ویژه آرایشگرانی که مهارت و تخصص بیشتری هم داشته باشند به درآمد بهتری هم دست خواهند یافت.

به سراسر جهان می‌توانید بروید

از استایلیست‌های سالن‌های بزرگ گرفته تا کسانی که در سالن‌های مد کار می‌کنند، آن‌ها می‌توانند با مهارت‌های خود به هر جای این دنیا که دوست داشته باشند، سفر کنند. کافیست که اراده کنید، به راحتی می‌توانید به هر جای جهان که دوست داشته باشید مهاجرت کنید. زیرا شما عنوان آرایشگر مردانه حرفه‌ای را از آن خود کرده‌اید و مهارتی دارید که به راحتی قابل جابه‌جایی است.

چه مدل مدل مو مردانه مناسب شماست؟

موها یکی از مهم‌ترین اجزای بدن انسان هستند که نقش مهمی در زیبایی ظاهری افراد ایفا می‌کنند. با این حال، بیشتر مردم تمایل دارند موهای خود را نادیده بگیرند و در عوض روی صورت و هیکل خود تمرکز کنند.

آنها احساس می‌کنند که هر مدل مویی خوب است تا زمانی که آنها را وحشتناک به نظر نرساند. ممکن است حق با آنها باشد که اکثر مدل موها ممکن است برای آنها خوب باشد. اما آنها متوجه نمی‌شوند که با انتخاب نکردن مدل موی مناسب، فرصت زیبا شدن را از دست می‌دهند. برای انتخاب یک مدل مو مردانه مناسب، باید عوامل مهمی مثل فرم صورت، ساختار مو و شخصیت در نظر گرفته شود. اولین دلیلی که در انتخاب یک مدل مو مناسب برای آقایان نقش مهمی را ایفا می‌کند این است که نشان دهنده شخصیت و زیبایی آن‌هاست.

مدل مو ایده‌آل باید با فرم صورت شما هماهنگی داشته باشد و باعث زیباتر دیده شدن شما شود. معمولا کسانی که به سراغ مدل موهای جدید می‌روند این واقعیت را نادیده می‌گیرند که تنها جدید بودن مدل مو، دلیل کافی برای انتخاب نیست. شاید آن سبک برای شخص دیگری مناسب باشد و با فرم صورت و گردن شما آنچنان جذاب به نظر نرسد.

یک مدل مو مناسب باید با سبک زندگی شما هماهنگ باشد و کمک کند آنگونه که برازنده شماست به نظر برسید. اگر مدل موی عجیبی را انتخاب کنید ممکن است در محل کار و منزل همه به شما با تعجب نگاه کنند.

برای آشنایی با جدیدترین مدل مو مردانه روی لینک کلیک کنید.

آموزش کوتاهی مو زنانه با سه تکنیک

گاهی اوقات خانم‌ها دوست دارند که یک تغییر اساسی را در ظاهر خود تجربه کنند. برای بیشتر خانم‌ها این تغییر با کوتاه کردن موهای‌شان همراه است. به ویژه خانم‌هایی که همیشه موهای بلندی دارند، انتخاب یک سبک کوتاهی مو مناسب کمی دشوار است. قبل از آنکه تصمیم بگیرید موهای کوتاهی داشته باشید، حتما به این نکات هم توجه کنید. نکاتی مثل اینکه آیا واقعا می‌خواهید تغییر را احساس کنید، پس سبکی را انتخاب کنید که متناسب با فرم صورت شما باشد.

مطمئناً می‌توانید موهای خود را به هر شکلی که می‌خواهید کوتاه کنید، اما به خاطر داشته باشید که همه مدل‌ها در هر فرم صورت عالی به نظر نمی‌رسند. در صورت تمایل می‌توانید به تجربیات آرایشگر هم اعتماد کنید.

جهت دریافت سه تکنیک مهم کوتاهی مو زنانه روی لینک کلیک کنید.

 

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی