تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

امضای یادداشت تفاهم برای تسویه بدهی سریلانکا به ایران

معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت با وزیر کشت و صنعت سریلانکا یادداشت تفاهمی امضا کرد که بر اساس آن بدهی‌های نفتی سریلانکا به ایران تعیین تکلیف می‌شود.

کد خبر: ۱۱۶۸۹۹
۱۰:۱۸ - ۰۱ دی ۱۴۰۰

امضای یادداشت تفاهم برای تسویه بدهی سریلانکا به ایران

دیدارنیوز_ علیرضا پیمان‌پاک معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت که در اولین مقصد تجاری خود در آسیای شرقی بامداد روز دوشنبه وارد کلمبو شده است، با وزیر کشت و صنعت سریلانکا یادداشت تفاهم امضا کرد.

بر اساس این یادداشت تفاهم در ازای واردات ماهانه چای، بدهی سریلانکا به کشورمان تسویه می‌شود. بدهی نفتی سریلانکا سال‌ها تعیین تکلیف نشده بود.

لازم به ذکر است، این واردات چای، مازاد واردات سنتی نیست، بلکه از این به بعد واردات جاری در بخش چای از این طریق انجام می‌شود و تا حد ممکن از خروج ارز از کشور جلوگیری می‌شود.

معاون وزیر صمت و رییس سازمان توسعه تجارت در ادامه رایزنی‌های خود با مقامات و تجار سریلانکا از جمله رییس اتاق بازرگانی سیلان و سازمان توسعه تجارت سریلانکا، وزیر کشت و صنعت، وزیر مشاور در امور همکاری‌های منطقه ای، قائم مقام وزیر خارجه و وزیر صنعت دیدار کرد.

در این دیدار‌ها راه‌های توسعه اقتصادی و نهایت استفاده از فرصت‌های موجود را بررسی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی