تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اصرار ژاوی به تمدید قرارداد بارسا با گاوی

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، علاقه خاصی به گاوی پیدا کرده و خواهان ادامه حضور او در این تیم است.

کد خبر: ۱۱۶۸۴۱
۱۲:۳۶ - ۳۰ آذر ۱۴۰۰

اصرار ژاوی به تمدید قرارداد بارسا با گاوی

دیدارنیوز - گاوی تا به حال در این فصل ۱۵ بازی با پیراهن بارسلونا انجام داده و در جریان پیروزی ۲-۳ برابر الچه در رقابت‌های این هفته لالیگا موفق شد برای اولین بار با پیراهن این تیم گلزنی کند.

ژاوی تصمیم گرفته که با توجه به شرایط مالی دشوار بارسا به استفاده از ستاره‌های آکادمی روی بیاورد و به همین دلیل تاکید زیادی روی تمدید قرارداد گاوی دارد که در تابستان ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

این مربی کاتالان به مارکا گفت: «ما باید همین حالا برای تمدید قرارداد او (گاوی) اقدام کنیم. اگر لازم باشد راهی برای تامین منابع مالی پیدا خواهیم کرد. گاوی، آنسو فاتی، پدری و آرائوخو بازیکنان مهمی برای ما هستند. او حالا یکی از آینده‌های این باشگاه است و ما در حال کار روی تمدید قراردادش هستیم.»

نیکو گونزالس ۱۹ ساله نیز یکی دیگر از محصولات آکادمی معروف لاماسیاست که باید به زودی قراردادش با این باشگاه تمدید شود.

بسیاری از رسانه‌ها پیش از این از علاقه بارسا به جذب پی‌یر امریک اوبامیانگ خبر داده بودند. خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دلیل مشکلات قلبی باعث شد که بارسا به دنبال جذب جانشینی برای این بازیکن باشد.

شرایط این تیم در خط حمله چندان خوب نیست و علیرغم درخشش بازیکنان آکادمی، نبود بازیکنی باتجربه در موقعیت‌های هجومی باعث شده که این تیم توانایی استفاده از فرصت‌های ایجاد شده را نداشته باشد.

بارسا در حال حاضر با ۱۵ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین در رده هشتم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد و سه شنبه شب باید به مصاف سویای رده دومی برود.

منبع: ورزش 3
برچسب ها: بارسلونا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی