تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ آمریکا: در هیچ عملیات تهاجمی شرکت نکرده‌ایم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بهترین شامپو ایرانی برای موهای وز و خشک چیست؟

یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در زیبایی و چهره افراد، موهای آنهاست. بسیاری از افراد معتقدند برای نگهداری و رسیدگی به موهای خود باید از شامپوها و مواد شوینده با برند خارجی استفاده کنند.

کد خبر: ۱۱۶۷۷۹
۱۵:۳۵ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰

بهترین شامپو ایرانی برای موهای وز و خشک چیست؟

دیدارنیوز: یکی از عوامل بسیار مهم و تاثیرگذار در زیبایی و چهره افراد، موهای آنهاست. بسیاری از افراد معتقدند برای نگهداری و رسیدگی به موهای خود باید از شامپوها و مواد شوینده با برند خارجی استفاده کنند. این عقیده بسیار اشتباه است؛ چرا که امروزه برندهای ایرانی بسیار با کیفیتی در این زمینه فعالیت می کنند و محصولات با کیفیت فراوانی برای انواع مدل موها تولید می کنند. یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین نوع شامپوها، شامپوهای فری سولفات یا به عبارتی شامپوهای بدون سولفات هستند که در این مقاله به معرفی ویژگی های مهم آنها می پردازیم و ویژگی های شامپو فری سولفات فولیکا که یکی از بهترین شامپو های فری سولفات موجود در بازار است را توضیح می دهیم.

شامپو فری سولفات چیست؟

شامپوهای موجود در بازار انواع و اقسام مختلفی دارند و برای انواع مختلف موها، تولید می شوند. بنابراین افراد نیز در مرحله انتخاب و خرید شامپو باید همواره به نوع موهای خود و ویژگی های مختلف شامپو دقت کنند. در اکثر شامپوها و شوینده های مو، از مواد شیمیایی و پاک کننده های مختلفی استفاده می شود که هر یک از آنها کاربرد و ویژگی خاصی دارند و برای نوع خاصی از موها مناسب هستند. قبل از اینکه تعریفی در مورد شامپوهای فری سولفات داشته باشیم، لازم است تا با کارکرد سولفات در شامپوها آشنا شویم. سولفات همان ماده پاک کننده قوی موجود در شامپوها است که باعث ایجاد کف در شامپو می شود. بنابراین اگر هنگام مصرف شامپویی، کف زیادی درست شود؛ شامپو مورد نظر سولفات بالایی دارد. سولفات باعث جذب آلودگی ها و چربی های کف سر می شود و بدین ترتیب، آلودگی ها و چربی های اضافی کف سر را از بین می برد. با شستن کف حاصل از شامپو، آلودگی ها و چربی ها نیز همراه با کف شسته شده و از بین می روند.

شامپوهای فری سولفات یا به عبارتی بدون سولفات، به شامپوهایی گفته می شود که در فرمولاسیون و ترکیبات آن ها، هیچ درصدی از سولفات و مشتقات آن وجود نداشته باشد. شامپوهای فری سولفات به دلیل نداشتن سولفات در ترکیبات خود، فقط برای بعضی از انواع موها مناسب هستند. شامپوهای بدون سولفات خارجی و ایرانی زیادی در بازار موجودند؛ اما می توان گفت شامپو فری سولفات فولیکا یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین آنها است که در انواع مختلفی تولید می شود.

شامپوهای فری سولفات و ویژگی های آن ها

شامپو نوعی شوینده است که می توان آن را براساس نیازهای مختلف تغذیه ای مو، غنی کرد. شامپو در ساده ترین شکل خود صرفا خاصیت پاک کنندگی مو و پوست سر را دارد اما با اضافه کردن ترکیبات مختلف، مثل انواع ویتامین و روغن های گیاهی می توان آن را تبدیل به یک محصول تاثیرگذارتر کرد تا مشکلات مربوط به مو، مثل ریزش، شوره، موخوره یا آسیب های ناشی از رنگ و دکلره را کاهش داد. 

افرادی که پوست و مو حساسی دارند، ممکن است با مصرف شامپوهای حاوی سولفات با حساسیت های شدیدتری مانند التهابات پوستی، خارش، خشکی مو، شوره کف سر و یا بیماری های التهابی پوستی، مواجه شوند. هنگامی که چنین افرادی از شامپوهایی حاوی ترکیبات سولفات استفاده می کنند، چربی های مفید پوست سرشان نیز همراه با کف شامپو شسته می شود و همین امر باعث خشکی پوست کفِ سر و در نهایت تولید شوره های کف سر می شود که چندان خوشایند نیست.     

افرادی که موهای وز و خشک دارند نیز می توانند با استفاده از شامپوهای فری سولفات، خشکی و وز موهای خود را به حداقل ممکن برسانند و از این طریق موهای خود را تقویت کنند.

رنگ کردن و دکلره موها از جمله مواردی است که باعث تضعیف و خشکی موها به خصوص در موهای خانم ها می شود. یکی از روش های بسیار موثر برای کاهش آسیب های وارده به موهای رنگ شده یا دکلره، استفاده از شامپوهای فری سولفات است.

 

بهترین شامپو ایرانی برای موهای وز و خشک چیست؟

شامپو فری سولفات فولیکا

فولیکا از جمله برندهای معروف و تخصصی تولید محصولات مراقبتی مو است. این برند با استفاده از مواد اولیه گیاهی و انواع ترکیبات موثر، شامپوها و محصولات شوینده مناسب برای انواع موها، تولید کرده و رضایت بسیاری از افراد و مشتریان خود را جلب می‌کند. شامپو فری سولفات فولیکا از جمله شامپوهای بدون سولفاتی است که انواع مختلفی دارد و برای درمان انواع آسیب های وارد شده به موهای افراد مختلف، مورد استفاده قرار می گیرد. شامپو فری سولفات فولیکا در سه نوع مختلف تولید و عرضه می شود.

 شامپو فری سولفات حجم دهنده فولیکا

این نوع از شامپو فری سولفات فولیکا برای افرادی که موهای کم حجم و نازکی دارند، بسیار مناسب است. وجود ترکیبات مفیدی مانند آمینوفایر در این نوع شامپو باعث تغذیه و تقویت موها شده و از ایجاد موخوره در موها جلوگیری می کند. از دیگر مزایای این شامپو، جلوگیری از گره خوردگی و شکننده شدن موها است. شامپو فری سولفات فولیکا با حفظ آب میان بافتی پوست سر، باعث استحکام ریشه های مو شده و از وارد شدن هر نوع آسیبی به آن ها جلوگیری می کند. این شامپو علاوه بر تمام مزایایی که گفته شد، در مقابل آلودگی ها و اشعه ماوراء بنفش از مو محافظت کرده و باعث درخشش و لطافت موها می شود.

شامپو فری سولفات تقویت کننده فولیکا

این نوع شامپو فری سولفات فولیکا یکی از پرطرفدار ترین و محبوب ترین شامپوهای بدون سولفات موجود در بازار است. این شامپو با داشتن ترکیبات خاص و موثری همچون روغن آرگان و کراتین سبب تقویت و تغذیه موهای آسیب دیده می شود. افرادی که موهای رنگ شده و یا دکلره شده دارند و از خشکی و وز شدن موهای خود ناراضی هستند، می توانند با استفاده از شامپو فری سولفات فولیکا مدل تقویت کننده آن، از خشکی بیش از اندازه و وز شدن موهای خود جلوگیری کنند و با تقویت موهای خود، موهایی لطیف و درخشان داشته باشند.  

شامپو فری سولفات ضد زردی فولیکا

یکی از مهم ترین مشکلاتی که خانم ها با موهای خود دارند، گرفتن زردی موها پس از رنگ یا دکلره است. برند فولیکا برای این مشکل نیز راه چاره ای اندیشیده است. شامپو فری سولفات فولیکا نوع ضد زردی آن، برای خنثی کردن توناژ زرد و نارنجی ناخواسته مو که در اثر دکلره نامناسب و یا رنگ شدن نامناسب اتفاق می افتد، بسیار اثر گذار است. این شامپو با گرفتن رنگ زرد یا نارنجی موهای دکلره شده و رنگ شده و همچنین تقویت و تغذیه آن ها باعث نرمی و لطافت موها می شود. در واقع، مزیت دیگر این نوع شامپو، برطرف کردن مشکل زبری موهای دکلره شده و رنگ شده است که طرفداران بسیار زیادی علی الخصوص میان بانوان دارد.   

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی