تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
عضو کمیته علمی کشوری کرونا

تاکید کمیته علمی، اجرای مجدد محدودیت‌ها است/ واکسیناسیون ۷ تا ۱۲ سال سریع‌تر آغاز شود

دکتر پیام طبرسی، عضو کمیته علمی کشوری کرونا با اشاره به ورود کرونای امیکرون به کشور، گفت: تاکید کمیته علمی کشوری کرونا این است که دوباره باید محدودیت‌های قبلی اجرا شود، چون از امروز باید برخورد و رفتارمان با برخوردی که تا الان داشته‌ایم، متفاوت باشد.

کد خبر: ۱۱۶۷۶۴
۱۴:۱۳ - ۲۹ آذر ۱۴۰۰

تاکید کمیته علمی بر اجرای مجدد محدودیت‌ها

دیدارنیوز ـ دکتر پیام طبرسی، عضو کمیته علمی کشوری کرونا اظهار داشت: نباید الان فریب نقشه سفید کشور را بخوریم. مدیریت کرونا و کنترل مرگ و میر و کاهش روزانه تعداد بیماران خیلی خوب بوده، اما این شرایط، بسیار شکننده است؛ چراکه با توجه به قدرت بالای سرایت اُمیکرون، ممکن است ظرف ۱۷ تا ۳۰ روز آینده همه شهر‌های کشور، وضعیت قرمز پیدا کنند.

وی افزود: اگر بخواهیم شدت درگیری با اُمیرون را کمتر کنیم، علاوه بر بازگشت محدودیت‌ها و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، باید پوشش واکسیناسیون به ویژه تزریق دُز سوم در کشور تقویت شود.



رییس بخش عفونی بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره به نگرانی خانواده‌ها بابت حضوری شدن امتحانات مدارس، گفت: احتمالا این شرایط با توجه به شناسایی سویه جدید اُمیکرون در کشور و قدرت سرایت آن، تغییر می‌کند.

وی تصریح کرد: خیلی از کشور‌ها وقتی وارد پیک بیماری شدند، شروع به تزریق واکسن به گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال کرده اند، اما بحث کمیته علمی کشوری کرونا این است که واکسیناسیون گروه سنی ۷ تا ۱۲ سال در ایران زودتر آغاز شود و منتظر اعلام رسمی وزارت بهداشت در این زمینه هستیم.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، طبرسی یادآور شد: برای تزریق دُز سوم، واکسن‌های داخلی با پلتفرم‌های مختلف از جمله پروتئینی در دسترس است و وزارت بهداشت بر اساس توصیه‌های سازمان جهانی بهداشت در مورد اطلاعات موجود برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا ارزیابی‌هایی را انجام می‌دهد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی