تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل پس از حادثه اصفهان/ گزارشگر الجزیره: سکوت تل‌آویو چیز جدیدی نیست

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
فوتبال گیت (۳۵)

دگرگونی جدول در نبود VAR

فوتبال عنوان ستونی است به قلم سجاد شجاعی در مورد فوتبال باشگاهی ایران که به متن و حواشی لیگ برتر ایران می‌پردازد. در این قسمت او به سراغ ماجراهای هفته نهم لیگ برتر رفته است.

کد خبر: ۱۱۶۰۷۹
۰۸:۴۰ - ۲۰ آذر ۱۴۰۰

توقف پرسپولیس محصول ضعف دفاعی و نبود وار

دیدارنیوز ـ سجاد شجاعی: شاگردان گل‌محمدی در روزی که هوادارانشان پیش‌بینی بردی آسان در حضور تماشاگر را می‌کردند مقابل شاگردان عنایتی متوقف شدند تا انتقادات نسبت به این تیم و بخصوص کادر فنی بالا گیرد. پرسپولیس در این مسابقه از تیمی دو گل دریافت کرد که در هشت هفته گذشته فقط دو گل به ثمر رسانده بود که آن دو گل را هم به تیم شانزدهم جدول یعنی پدیده زده بود و این موضوع زنگ خطر جدی برای سرخپوشان است که با این وضعیت خط دفاع نه تنها شانس کمی برای کسب ششمین قهرمانی در لیگ دارند که در مقابل رقبای آسیایی هم شرایط بسیار سختی خواهند داشت. در واقع نقطه قوت سال‌های گذشته پرسپولیس در این فصل به نقطه ضعف این تیم بدل شده و اگر می‌خواهند همچنان مدعی باقی بمانند باید هرچه سریع‌تر این مشکل را برطرف کنند. این تساوی در شرایطی رقم خورد که پرسپولیسی‌ها به خصوص در نیمه اول شانس‌های زیاد گلزنی داشتند که با بی دقتی هدر رفت و البته گل دوم هوادار هم با دست بازیکن این تیم وارد دروازه پرسپولیس شد که داور به اشتباه این گل را پذیرفت و نتیجه ضعف ساختار دفاعی پرسپولیس و نبود وی‌ای آر از دست رفتن دو امتیاز حساس در یک دیدار خانگی برای یحیی و شاگردانش بود.

سبقت فرهاد از بحران با پیکان

استقلال در روزی که بهترین فرم این فصل خودش را طی نه هفته گذشته نشان داد موفق شد تیم بدون شکست مجتبی حسینی در هشت هفته ابتدایی را با سه گل مغلوب کند تا در شرایطی که مجیدی بعد از پنج تساوی پی در پی در آستانه ورود به بحران بود از این مرحله به سلامت عبور کند و هوادارن آبی را امیدوار کند به روز‌های بهتر.

تیم پیکان هم در این مسابقه هیچ حرفی برای گفتن نداشت و ضعف‌های متعدد این تیم در خط دفاعی موقعیت‌های زیادی را برای استقلال فراهم کرد که نتیجه آن دریافت سه گل بود.

رسول همچنان در مسیر شگفتی سازی

آلومینیوم در روزی که تیر دروازه را به عنوان یار دوازدهم حریف مقابل خود می‌دید در نهایت موفق شد با یک گل تیم سختکوش فجر سپاسی را شکست دهد تا رسول خطیبی تیمش را هم امتیاز با گل‌گهر و سپاهان به رتبه سوم برساند و روند خوب اراکی‌ها با رسول ادامه داشته باشد.‌ای کاش زودتر در‌های استادیوم‌ها به روی هواداران باز شود تا اراکی‌ها که برای اولین بار نماینده‌ای در سطح اول فوتبال کشور دارند بتوانند شاهد برد‌های تیم شهرشان و عملکرد فوق العاده نماینده استان مرکزی در لیگ برتر باشند.

زنان، دلیل عدم بازگشایی در‌های ورزشگاه‌ها؟!

در شرایطی که اپیدمی کرونا مدتی است در کشور شیب نزولی دارد و محدودیت‌های کرونایی در کمترین حالت خود نسبت به دوسال گذشته قرار دارند، اما همچنان در‌های ورزشگاه‌ها به روی فوتبال‌دوستان بسته است و زمان بازگشایی هم هنوز مشخص نشده. از طرفی از گوشه و کنار شنیده می‌شود اساسا مسأله کرونا بهانه است و مشکل اصلی در حال حاضر بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها است. ظاهرا فیفا در مکاتبات اخیر خود با فدراسیون فوتبال تاکید داشته که زنان در همه مسابقات داخلی و بین المللی باید بتوانند به ورزشگاه بیایند که این موضوع باعث شده مسئولان در برگزاری مسابقات با حضور هوادارن تعلل کنند و کرونا را بهانه عدم بازگشایی سکو‌ها به روی هواداران کرده اند. البته مشکل دیگر مسابقات ملی است که در چهارچوب مقدماتی جام جهانی برگزار می‌شود است که اگر فیفا در مسابقات داخلی کمی با اغماض نسبت به ورود بانوان به ورزشگاه نگاه کند، در مسابقات بین المللی خیلی جدی پیگیر این موضوع است که همین امر باعث شده فعلا فدراسیون فوتبال به کلی قید حضور تماشاگران در همه مسابقات ملی و باشگاهی بزند و کرونا را دلیل این عدم حضور تماشاگران اعلام کند. اینکه این روند تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد و تا کی کرونا میتواند حلال این مشکل باشد مشخص نیست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی