تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

قطعی؛ همه دیدار‌های هفته نهم بدون حضور تماشاگر

همه دیدار‌های هفته نهم لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

کد خبر: ۱۱۶۰۲۱
۱۱:۳۶ - ۱۸ آذر ۱۴۰۰

قطعی؛ همه دیدار‌های هفته نهم بدون حضور تماشاگر

دیدارنیوز - بعد از اعلام اینکه دیدار پرسپولیس – هوادار بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود برخی از تیم‌های شهرستانی در تلاش بودند با کسب مجوز از وزارت بهداشت در هفته نهم با حضور تماشاگر به میدان بروند، اما سازمان لیگ مخالف این موضوع است و می‌گوید از این پس یا باید همه دیدار‌های لیگ برتر با حضور تماشاگر برگزار شود یا اینکه تماشاگر در هیچ مسابقه‌ای حاضر نشود.

سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات روز گذشته گفته بود مصوبه‌ای از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش دریافت نکرده است. از آنجایی که به طور رسمی اعلام شد دیدار پرسپولیس در برابر هوادار بدون حضور تماشاگر خواهد بو د حتی اگر امروز از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش برای تیم‌های شهرستانی مجوز حضور تماشاگر در استادیوم صادر شود سازمان لیگ اجازه نخواهد داد مسابقه‌ای با حضور تماشاگر برگزار شود. پیش‌تر دیدار استقلال – نساجی و پرسپولیس – صنعت نفت به صورت آزمایشی با حضور تماشاگر برگزار شد که این موضوع موجب اعتراض سایر تیم‌ها شد به همین دلیل سازمان لیگ اعلام کرد از این پس محوز حضور تماشاگر یا باید برای همه تیم‌ها صادر شود یا برای هیچ یک از تیم ها.

منبع: فارس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی